Typhon Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Har vi gjær gutta? hmm Anyway: James, skulle du til Pålern i dag? Jeg tar meg en tur da isåfall ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 nei, ikke helt i form enno... men imorgen tar jeg en tur og "titter" litt... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 bare "TITTE" ??? hehe Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Han er jo sjuk stakkar :hammer Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Klarer ikke å bare titte vettu, du kjenner han!! kommwe du til Pål i dag? Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hvis du kommer så! I'll bring the Boller Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Klarer ikke å bare titte vettu, du kjenner han!! kommwe du til Pål i dag? hehe... på seg selv kjenner man andre ja!! self må jeg "fingre" lit på leketøyet til Lars!! den er jo "nesten" like sprekk som "porsha" min den... :hammer men blir som sagt ikke noe tur idag, -den trekanten på pilleboksen synes begynner å bli flere som går rundt om hverandre og i hverandre...uhhmmwhat? har tatt en "ligth lobotomering" for mindre enn en ukse siden men begynner å hjelpe nå happyhappy... jeg takker nei til boller ellers men MASE is TAKK!!! :cab Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg takker nei til boller ellers men MASE is TAKK!!! :cab Is??? da bestiller jeg pistasj is takk :P Tony: gleder meg til onsdag! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Er med på pistasj ja... Med jordbær saus! Namme yummy Men sånn seriøst, så gleder jeg meg til jeg får Kinetik inn i bilen. Få litt power! Og james: jeg har en dynamo som trenger litt "pleie" ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 The bolledeig is on the heving. Kommer du snart Tony? James kjører Mershja og det tar jo sin tid... Woodstock... ehh.. woodbeach kommer en tur også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Har Onkel begynt å mase og ja ;) Jaja.. Jeg kom akkurat ut av dusjen så setter jeg kursen mot ødemarka ganske snart. Tar med kameraet! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Har Onkel begynt å mase og ja ;) Jaja.. Jeg kom akkurat ut av dusjen så setter jeg kursen mot ødemarka ganske snart. Tar med kameraet! Mvh Tony Sørg for å få ordna litt heite bilder ;) Uff... lengter til onsdag nå! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Godt du har fått satt i gang skikkelig Tony! ;) Takker for prøvelytten i går. Var trivelig i går gutter! :) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 I morgen skal jeg handle: - Firkantrør - 19mm MDF-plate - Kabelrør Så det blir endel mekking denna uka her vet jeg ;) Venter på en liten forsyning av 15mm kryssfiner og så da blir det bra! Om jeg jobber intenst nok vil jeg vel klare å få ferdig basskassene før eller i helgen og ha laget mange av delene i bagasjen klart! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Firkantrør fikk jeg ikke tak i her i Drammen. Ingen som solgte :/ hmm... Kabelrør fant jeg heller ikke i riktig dimensjon, og MDF-plate må jeg ha henger til! Får ta en ny runde i dag selv om jeg ikke får gjort noe før torsdagen uansett. Skal handle inn et laken i dag så jeg får begynt å lage hus til mellomtonene! Gleder meg endel til det :) hehe. Jeg kommer som vanlig med bilder når det skjer noe. Men er det et ønske at jeg forklarer litt rundt hva jeg gjør, og hvofor jeg gjør akkurat det jeg gjør? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg