Gå til innhold

Typhon -> Prosjekt "helt-av-skaftet"

Ranger emnet


Typhon

Anbefalte innlegg

hehe...det var helt sikker pål som måtte lage den og! pudding... :bump

 

Neida, Pål var bissi med å vise meg annet snacs (stereosnacks altså.. ikkeno snusk) :D

 

"fine diskanter" du har epifant!! yodude gratulerer! Jeg må selv tilstå at det er "ålreit" å se at flere også bruker Morel, selv er jeg meget fornøyd med de og prøver å la det være å "reklamere" for de men jungel telegrafen går... :pray babyhmm?

 

Jeg har ikke fått hørt på dem selv ennå, men jeg er meget spent. Regner med å få laget et dummyfilter så snart Flexunits 4-tommerne er i hus..

 

Ellers må jeg jo få gratulere Typhon med tråd (*mase om flere bilder*). Blir gromme saker dette her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bærre lækkert!

 

Høres ut som en hyggelig handletur :)

*lukter på strømkabelen din* aaahhhh hihi

Jeg må bare få legge til her at vår "venn" Perry er en litt spesiell kar.

Noen sniffer lim og lightergass mens Perry her... han sniffer EVUS kabler han drunk

 

Han har får nok en ny "favoritt" etter at han har vært hos oss neste gang :hammer

 

Mvh

Onkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få legge til her at vår "venn" Perry er en litt spesiell kar.

Noen sniffer lim og lightergass mens Perry her... han sniffer EVUS kabler han drunk

 

Han har får nok en ny "favoritt" etter at han har vært hos oss neste gang :hammer

 

Mvh

Onkel

 

Mitt motto idag er følgende:

Wake up and smell the EVUS! :D

 

Nei men seriøst... lukter så ufattelig godt hihi

(tror egentlig Linda synes også jeg er litt skrullete ang. det der :nono:)

 

Meg få ny favoritt? Har du fått deg ny cologne Pål? :D

 

jaja... nå er det nattasovegodt for meg :)

 

STÅ PÅ Tony :)

Og Pål seff... vi liker deg både med og uten cologne :roll:

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke bli sånn til slutt, men fikk en viss ide etterhvert om hvordan jeg skal ha det. Det er ikke første pri for øyeblikket så det blir sånn en stund fremover!

 

Mvh Tony

Ja, jeg begynnte å lure om du virkelig skulle ha 3 sikringer i motorrommet...

Det er jo grenser for hvor "sikker" en skal være.

Hadde det ikke vært en fordel å hatt BD2 innenfor torpedoveggen?

Hva er i så fall planen?

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du plass til å snu batteriet 180 grader ??

 

Ser ut som at du har litt unødig langt kabelstrekk i motorrommet. Hadde som Pål sier vært greit å fått splitten inne i kupeen.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for konstruktiv kritikk :)

 

Vil bare si med en gang at det kommer til å være mye mindre rot der når jeg får bestemt meg 100% for hvordan jeg vil ha det! Splitten skal bak torpedoveggen ja.

 

Lurer litt på en batteripolsko uten sikring som går til ANL 2 og så gjennom torpedoveggen for å splittes der. Tror nok det er sånn det blir. Da gjenstår bare litt mekk med minuspolen for å få plass til en 33kv kabel fra batteri til chassi.

 

Får se hvordan det blir å montere batteriet andre veien, er 4 ledninger som skal inn der som sitter originalt i bilen som jeg må fikle litt med. Men regner med å finne en løsning på det ;)

 

Jeg får tegne og styre litt så dukker det vel opp en plan :)

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan la kabelen gå fra batteripolen, fra en TB2+ og videre til en BD4, splitte strømmen der og fordele strøm til de delene som krever det i motorrommet.

PC33 legger du fra BD4 til en BD2 innenfor torpedoveggen. Da slipper du å trekke 2 PC33 gjennom torpedoveggen.

Onkel kan vise deg på lørdag...

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan la kabelen gå fra batteripolen, fra en TB2+ og videre til en BD4, splitte strømmen der og fordele strøm til de delene som krever det i motorrommet.

PC33 legger du fra BD4 til en BD2 innenfor torpedoveggen. Da slipper du å trekke 2 PC33 gjennom torpedoveggen.

Onkel kan vise deg på lørdag...

 

Mvh

Pål

 

Vi kan snakke om det da ja :) Er ikke første prioritet akkurat nå... Etterpå skal jeg kjøpe med meg rør til å legge PC33 i. Skal lage et par tegninger som jeg tar med meg så får vi se ;)

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår