Gå til innhold

Typhon -> Prosjekt "helt-av-skaftet"

Ranger emnet


Typhon

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja er kult å titte inn i bilen min nå :) Hehe...

 

Skal på biltema i dag og raske med meg litt jeg kan trenge. Så skal jeg til min "Supplier" i Lommedalen , Onkel Morel, og handle litt kabler og sikringer ++ Bytter ut den 21kv kabelen fra Cadende som går bakover nå til en litt vassere 33kv fra Evus. Trekker 2 stk 33kv fra batteri... en til bagasjen og en til dashbordet. Hvorfor sier du? Time will show ;)

 

Bilder av kabellegging kommer :)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes hos meg?

Kjekt om jeg får beskjed på forhånd slik at jeg får satt kona igang med bakeverket.

 

Mvh

Pål

 

hehe.. ikke skritt nå da Pål... vet at "du må vente til freda´n" hos deg og...:hammer hehe...

 

ellers gratulerer med bygget typhon!! cheers

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :)

 

Lurer på hvordan det hadde vært å kjørt midbassene på egen forsterker? Lurt?

 

Mvh Tony

 

ikke bare lurt men også beste løsning da dette gir flere fordeler: bedre kontrol, flere justerings muligheter og mer "total effekt" som igjen gir større headroom, bedre kontrol på elementnene=mer detaljer/høyere oppløsning...yodude osv... eneste "ulempe" er høyere pris og litt mer strøm forbruk... kiddie

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakverk? Sist jeg var på besøk fikk jeg bare pizzalukt! ;) Men jeg fikk med meg diskantene mine da, så jeg klager ikke..

 

supreme130s.jpg

 

:D

 

hehe...det var helt sikker pål som måtte lage den og! pudding... :bump

 

"fine diskanter" du har epifant!! yodude gratulerer! Jeg må selv tilstå at det er "ålreit" å se at flere også bruker Morel, selv er jeg meget fornøyd med de og prøver å la det være å "reklamere" for de men jungel telegrafen går... :pray babyhmm?

 

4 x 6.5" typhon?? nnjaa... du kan risikere at det blir råere enn frontsettet mitt, nei -ikke bra det der.....hehe...:bump

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo utrolig bra ut ut.. Blir enormt spennende å høre!! Dessuten jeg vil også være med å spise boller......

Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!!

 

Dannet denne klubben på veien:

LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk)

Fri innmelding 2007\2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår