Gjest Magnus Nilsen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Dæggern steike om fyren hadde stått ved siden av type-r'en min. Skulle leksa ham opp om at lausbikkjer ikke kan skryte på seg stamtavle før jeg reiv av logoene og kjørte. Tragisk. Du er jo tøffere en toget:crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 ser jo nesten ut som dummies de der "lysa" han har satt på der.. er bare honda som har type R???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Du er jo tøffere en toget:crazysant Damn right ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 ser jo nesten ut som dummies de der "lysa" han har satt på der.. er bare honda som har type R???? Nei, Alpine også, men det går ikke like fort om du setter deg på noe slikt :P For øvrig kommer Alpine med V12 og! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Så denne faktisk i dag i Hardanger på Segelgjerd faktisk:) Sikkert på vei til påskefjellet, men ikke noe finere i virkeligheten heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Han MÅ jo ha sett Litt for mye på Pimp My ride !!!! LOL Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Med tanke på hvor mye hinsides av div. styling og klistremerker jeg har sett omtalt som "SINNSYKT FETT!!!!" osv. på dette forumet, må jeg si jeg blir meget forundret over kommentarene som har kommet på denne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Opel Signum er i utgangspunktet en ganske kuul bil. Spesielt i Cosmo-versjon med store tøffe originale felger. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Seriøs? Signum er ikke mye pene, noe er katastrofalt galt med hekken på de bila der az, ser ut som om de gikk tom for designideer, tok utgangspunkt i en stasjonsvogn og kappa hekken på den, IKKE pent. I mine øyne da =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 alle har forsjellige meninger.eneste feilen på sigmun etter min mening er feilhjulstrekken de har satt på den Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Bringe litt liv i en gammel tråd... Denne var da faktisk ganske rå!! Sånn som dette har det eksemplaret i første inlegg kunne ha blitt om eieren hadde litt smak. Nesten så jeg har kunne tenkt meg en av disse. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja. Det er noe annet. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Fremdeles ingen som har reagert på at bilen ikke heter (Mitsubishi) Sigma, men Opel Signum? Synes fremdeles Signum ser fin ut, men uten styling og dill. Store felger må den ha. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Seriøs? Signum er ikke mye pene, noe er katastrofalt galt med hekken på de bila der az, ser ut som om de gikk tom for designideer, tok utgangspunkt i en stasjonsvogn og kappa hekken på den, IKKE pent. I mine øyne da =) Denne personen hadde jo skrevet riktig. Dessuten så var det vel bare en liten misforståelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 sikkert grei bil det der... med turbo og ca 200-250 hk under panseret og 4hjulstrekk kunna jeg godt ha hatt en slik.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg