Bigass Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 har hørt at g-laderen går ofte i stykker. er det en fordel å bygge en g-60 om til turbo eller kompressor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 g-laderen holder like lenge som motoren, hvis den får de overhalingene den skal ha. problemet er som regel at de nissene som eier Corradoe heller bruker penger på stereo og jallaplast , enn å overhale g-laderen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 2.0 16V er nok den som holder lengst med minst mulig vedlikehold. Er stort sett motorene der det er tynt færrest hester ut av hver liter som holder best. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 2.0 8 v altså? ;) etter din teori. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 amerikanske motorer burde være da sheet da :P 7.5 liter med 150hk? :P riktignok ved 1000rpm da :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 det må jo være vr6... uhmm..en g-lader er en komressor så å bygge om en g60 til kompressor er vel smør på flesk:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 ja, holdt på å si det samme. nei seriøst, en g60 motor holder lenge den, bare husk å overhale g-laderen eller skift den ut med en skrukompressor når g-laderen går. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 flott å høre.. koster det mye å overhale g- laderen?.. eller er det en jobb man kan gjøre enkelt selv?.. 2,0 16v er det litt lite hester syns jeg.. må ha litt å rutte med ... . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Koster det ikke rundt 4-5k for overhaling av G-lader? (hver 40-50tkm?) Ville tro at 2,0l 16V er billigst å vedlikeholde. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 2.0 8 v altså? ;) etter din teori. hehe, spørsmålet burde vært omformulert til: Hvilken motor med "normale prestanda" holder best. Har hatt Corrado 2.0l 16v i 5år nå. Har alldrig godt spesielt bra, å det begynner å bli kjedlig. Har også hatt problemer med den. Måtte overhale den 2 år etter jeg kjøpte den, men jeg aner jo ikke hvordan tidligere eier har brukt den. Og etter overhalingen har den gått brillefint! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hvor mye hadde den gått når du måtte overhale den? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.