WireD Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article250256.ece Jeg flytter utenlands....! sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Å du milde skaper. Jeg har ikke ord, jeg har seriøst ikke ord. Det skal jo FAEN meg ikke gå ann å ha bil i dette landet! Du blir jo straffet uansett! Helvette heller. Jeg flytter :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 de har faktisk gjort dette i sverige alerede..? Kansje spania er en plass å flytte til :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ordet jeg skulle skrive nå om den norske stat er så stygt at jeg kommer til å bli innelåst hvis det kommer ut... Tror jeg holder det for meg selv.. Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Dette KAN ikke gå igjennom! Vær så snill! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Liten digresjon: Bilmessig spørs det om Spania er landet å flytte til. I byene er det null parkeringsplasser, så det er helt fullt med biler langs hver eneste gate, og mange har hele siden på bilen dekket av parkeringsbulker. (good luck å holde bilen strøken der nede). Men det er ganske varmt i Sør-spania, og bilavgifter er fraværenede virker det som (en del fete BMW osv.). Diesel er utrolig populært. Langs motorveien er det fyllt opp med svære reklamebannere som tar oppmerksomheten. Det hindret allikevel ikke taxien i å ligge i 140.. det var neppe fartsgrensen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Dette har de jo allerede i stavanger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 wtf? det ekke sant?? :( Snart må man jo være øvre middelklasse ++ for å kjøre en tur igjennom byen på vei hjem fra jobb.... Skakke' verra sånn... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Å fy faen! Nei stem FRP, så får vi bort dritten Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Kan de ikke heller senke prisene på kollektivtrafikken med 20,- kroner da, enn å INNFØRE en ny avgift på 20,- for å få folk til å reise kollektivt?? Molboer... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Kan de ikke heller senke prisene på kollektivtrafikken med 20,- kroner da, enn å INNFØRE en ny avgift på 20,- for å få folk til å reise kollektivt?? Molboer... 100% enig, det er helt bak mål å -straffe- folk som har -behov- for å bruke bil og ikke har noe valg. Det som bør gjøres er heller å forbedre kollektivtilbud og senke prisene på det MYE. De bør også jobbe med å prøve å få kollektivtrafikken presis, vi har jo tog i norge som ikke tåler snø... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Åja tro jeg gidder det her!!! kjøper meg moped igjen om det kommer hit. som om Det ikke tar på nok økonomisk med bensinprisene m.m! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 en ting som irriterar meg litt her, folk som er 100% avhengig av bil i jobbtilfelle her da? blir straffa unødvendig. Men det er mange som kunna latt bilen stå heime istedefor å ta buss eller ligndes kollektiv transport men da må staten vere me på å bygge ut det tilbudet som er for dårlig for dei som bor litt utafor ein by, legge opp rutene slik dei passar med vanlig arbeidstid osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 De får ikke en krone av meg. Betalte årsavgiften for 5 min siden. Bare det å se saldoen på kontoen hoppe fra noe og 3000 til under 1000-lappen var nok til å gjøre meg forbanna på den norske stat. Den dagen jeg får giro i posten eller noe på kr 20 for å ha kjørt gjennom sentrum i rimelig rolig tempo fordi en eller annen gammel kjerring har klart å kjøre utenfor veien og stopper hele flyten i trafikken, hiver jeg den rett i papirbosset. ...dvs. helt til de truer med avskiltning... Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Noken som kan forklara meg ka det mainast med "rushtiden"? *flau* Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg