-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Hvor får man kjøpt 3 tum, jeg vil bygge selv, men thorsov i ski selger max, 2,5 tum, ?????
-
jo jeg vil se, modertorene synes det bare er gøy :)
-
hehe, akkurat det bryr jeg meg lite om..
-
Ok, takk for info, har planer om og få effekten opp til 300hk først. og øke ...så 4,5 downmpipe får holde.. Har hørt med protrim, venter på svar. ja de skaffer sikkert.
-
Skal fått tatt litt bilder jeg.
-
Sikker på at du ikke har 122hk da...?c20se..tenker på at den er så gammel.. Min A har c20se
-
Synes det var litt tøft med svart lister, Og du er rånern her...ikke jeg ;)
-
Fuel cell tanken og pumpen kjøpte jeg av Protrim. Og ja går nok for 4,5 downpipe, hvis jeg får dette til og passe. Summit racing har de en hjemme side jeg kan besøke?
-
:pray :rolleyes: Velger og overse det du skrev jeg
-
Jeg kan komme med litt info når det gjelder walbro pumpen, den leverer 255l pr. time. Som skal holde fint opp til 500hk. Fuelcellen blir montert så fort jeg har fått sveiset sammen tårna bak ,Syregrunnet,og lakkert i bagasjen å montert på coiloversen bak. Men vurder sterk , større bensinslanger, en de orginale, noen som har noe erfaring fra dette? Og noen som hvet hvor man kan få kjøpt koblinger /hylser, til fuel cellen, og rør. Og beste måten og skjøte 2 bensinslanger????
-
Bruker svart teip på min A også :) ja bygg om til runde hjulbuer bak, og kast på noen ortlige kant felger! Senket den ser jeg du allerede har gjort :) CD utgaven , hvordan utsyr er du har i denne da?
-
Den har jeg ikke hørt før. men jeg mener at at freddie murcury og queen, alt er best orginalt. liker ikke remix'er. Er du stor Queen fan.?
-
Flink du var og klarte og kopiere rett fra Tiger'n sin hjemme side Bent. Etter det jeg har hørt av Protrim er det endel som ikke stemmer der. men men
-
SNyggT! Du føler deg litt kul når du hører på denne i bilen?
-
Kaster ut litt bilder jeg ;) har ikke noe annet å gjøre, Noen som har noen kjennskap til den oljen Castrol GTX drive hard 10w /30 tenkte LET skulle få gå på det , så har kjøpt inn en hel del,
-
Ok ja ja, du kan godt kaste opp en tråd igjen , hadde vært morsomt og følgt med ivertfall. Har du fått montert på steinmetz leppa bak?
-
Ok takk for info. Hvor mye er effekt er det på og skru opp trykket til 1,2 og eds phase 3.5 ??eller med eds phase, så ja drar vel chippen opp trykket...Noen som veit hvor mye eds chippen drar opp trykket? Og Noen som hvet hvor lang tid det tar før man får svar fra tollen??har jo faen meg gått 2 måneder`?eller 1 kansje hehe...! Har fått gjort masse i dag med bilen. Ryddet opp i garasjen også ..fått skiftet olje på kassa til A. så nå glir girene fint :)
-
Kameraten min fikk skilt uten klistremerket og slik ,helt reint, bare og be om det
-
Treverket er til biler med el- klima ja, men har planer og ta litt sote spray og få treverket litt mørkere, og putte målere i de gammel hullene, hvis jeg finner noen som passer, og ja da må jeg jo flytte vri bryterne, men har aldrig gjort dette før. Så hvet ikke om det lar seg gjøre. men får se, målere der tror hadde jeg blitt pent, CD-spillern går i hanskerommet tenker jeg, og så har jeg tenkt på 4 høytalere der de orginale satt, og kansje en liten forsterker. Ja bare og gå over forsiktig med litt "sotespray" transultel paint eller hva det heter :) skal nok få til det. Beskymrer meg egentligt mest til og flytte eventuele vri brytere til vifta, håper det lar seg gjøre...:) hva skal du med en 300zx?hehe OG NOEN SOM HVET HVA EN ORGINAL C20LET LIGGER PÅ I TRYKK ORGINALT, 1 BAR?
-
HAHA :) Ser lett ut på bildene , men er langt fra lett...
-
Flott du kom helskinnet ned fra fjellet, var faktisk litt beskymret, har kjørt med utslitte sommerdekk på snøføre en vinterkveld før. det går vel ikke så bra... Har fått en ide om og putte målere i hullene på treverket, Bar,oljetemp. osv. tror jeg hadde blitt, fett ,,må bare finne ut av hva jeg gjør med skru knappene og slikt ,om det er muligheter for og flytte de litt :) Cd-spillern går i hanskerommet hadde jeg tenkt. Ja jeg driter i om det veier litt, skal ha Cd-spiller og Et par høytalere, men ikke noen bass kasse,,, det har jeg omega A til ;) heehee;) Og ja hvis jeg bruker treverket, skal du få den lakkerte, kan du si til kameratene dine at det er Lotus omega fargen og han du har nesten en lotus omega`??hæ :knock: litt trøtt sorry, kom hjem fra jobbb nå...uff natt shift sliter på meg, bare natteshift,,,,! men men der ligger penga!
-
:( hvor ble det av han som kjøpte den da??ble han sur når jeg delte med noen av historiene mine med bilen??? sletta tråden og greier jaja...kansje greit og ikke bli mindt på at jeg gjorde noe veldigt dumt!
-
ja det kan være noe, falsk luft ja, sjekk hull whatever, men det skal vel ikke ha så mye og si...... Og problemet kommer og går. virker nesten som det er noe elktrisk som er problemet her,
-
HAHA må lide litt for utsende også og tenk hvor mange kg han sparte på dette! volvo'n kommer jo og gå som en kule!alacocaina Og EDIT. UTEN TVIL NORGES PENESTE OG MEST GJENNOMFØRTE 240!
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.