Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her stod det mye tull, og jeg gidder ikke å lese alt, men...

 

Her er en annen idiotisk forbikjøring.

 

Han fikk sin lærepenge, og jeg tror han tenker seg om 2 ganger før han kjører forbi noen neste gang.

Hva tjener man egentlig på å kjøre forbi i en slik situasjon?

 

Og er det ikke idiotisk å ligge så tett intill hverandre?

 

http://www.volvo-power.net/videos/member/bt1_/opel_kadett_mister_kontrollen.mpeg

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser MYE verre ut pga. kameravinkelen da, han ser jo mye mer der. Han tar sjansen på å rekke det istede for å legge seg inn igjen? Snakk om 1 fjær vs. 5 høns..

 

er jo bare dere som dritere dere ut.. ser jo ut som det er DERE som kjører.. "åsen råners goes idiotisk forbikjøring"..

 

jommen sa jeg smør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men det virker som om kadetten "bomgiret" i forbikjøringen. Høres ut som han gira fra 2 til 5, når han heller skulle giret fra 2 til 3. Han kjørte inn i den BMWen med Viperstripene også. Det kom bil imot, som stoppet helt opp.

 

I kadetten var det skikkelige stoler, bur og skikkelige seler, og han som eide kadetten vandra rundt der, og stressa med å få bilen opp av grøfta, men den stod fast. selv om 2 stykker dytta. Vi begynte å lage kø, så vi dro vidre.

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PWØHØHØ!

var det DETTA alle har prata sånn om? :P

 

HELT klart at han hadde bedre oversikt enn det ser ut som fra deres vinkel.. men.. allikevel.. det skal ikke kjøres forbi i så skarpe svinger med så liten oversikt.. det er farlig anyway....

 

 

1 fjær ble KLART til 5 høns i denne tråden, ja..

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår