Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

Hvis ikke eier av accorden har alt for mye i mot at filmen blir lagt ut på nettet uten skilter, så kan jeg love at filmen kommer i løpet av denne uka. Sorry med all ventingen folkens, men har hatt andre ting å gjort enn å redigere denne filmen. Og det var forresten ikke jeg som brendte cd'en med filmen, måtte ha hjelp til det:D

Men Rdl du sier du snakker med han, så spør han fyren med accorden, men jeg tror vi uansett legger den ut for jeg tipper at 99,9% her på forumet er keen på å se den.

 

Blir dragracingne på gardermoen noe fett foresten, er det noen fete biler som skal kjøre der, nå tenker jeg på b4u greiene i morgen...

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HAHAHA....! for en gjeng tullinger...! Kanskje du heller skal sitte å suge puppen til mordi! Få se denna filmen eller drit å dra..! Sende den til snuten? jadda, gjør det. Så får vi se hvor poppis du blir etterhvert...! Ikke at jeg forsvarer idiot-kjøring, men du legger ikke akkurat gullegget blandt brukere på forumet. Skal ikke mye til å bli "tysterfaen" veit du...

 

Men etter som jeg har skjønnt her så har dere ikke guts til å vise den fordi knæra skjælver litt etter rdl sine utsagn... hehe.. pussys!

post-1072-13804851496058_thumb.jpg

Hu hei hvor det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kjeft ozzy, hehe. jeg var jo nede hvor filmen var, og jeg spurte "få den jævla filmen da så legger jeg den ut", men du sa "nei ikke faen jeg driter vel i det jeg" så selv om jeg ikke har gjort noe, som jeg kunne ha gjort, så er det latterlig av deg å vente til siden er oppe :) kunne hatt den 1 uke siden om du bare hadde giddet å gi den til meg. Driter i det før, at det tok langt tid å redigere, det går som det går, men når du har alt klart, og ikke gir den til meg, det er da jeg blir forbanna. Det er mer enn 1 stor fyr som støtter meg, kan jeg love ballene mine på, og han kjenner folk osv. ekke intresert i slosskamp i det hele tatt, ekke meg, ringer først purken jeg... :) <--- Om en av oss får bank så får begge det, du som filma med ditt kamera, så det var bare dumt å si.

 

Neste gang tar meg med kamera, og om du blir med så skal jeg forby at du har med... ;) ellers får du ikke sitte på... *gjesp* <-- kan gjøre det, men ekke så harry, men FÅ UT FILMEN OZZY!, har alt klart! Jeg kan love 100% alle på bilforumet at filmen er ferdig redigert og ALT, så pell den ræva di ned der og gjør det.

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt gidd og lest denne tråden før idag, men fy faen! Må være den mest idiotiske tråden som er laget her.. Og sånn som dere har dratt ut tiden med og legge den ut.. jiizzeezz..

 

En annen ting som er hysterisk morsomt er dette "banke dritten ut av deg" pisspreiket som begynnte i slutten av tråden. Er ikke sånt man slutter og true med i 14 års alderen?? Rett og slett barnslig spør du meg. Men det er jo lett og sitte på nett og slenge dritt da, men med engang man kommer ut i real life, så blir de fleste som snakker sånn ganske så "små" med en gang...

 

Et lite råd, legg ut filmen på nett, og hold kjeft om den heretter. Så mye oppmerksomhet rundt en lusen fillm?!? Tror mange her på forumet sitter på film med mange timer grisekjøring, men de fleste har vett i huet til og holde det innenfor vennekretsen/og internett... Det lønner seg i lengden, om man i det hele tatt vil være med på biltreff/streetmeet etc... Jeg vet at tystere for en veldig hard tilværelse i bil miljøene rundt omkring.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyyyyyyyy er det premiere på "Farlig forbikjøring" idag???

Da skal jeg bare poppe et tonn med popkorn og be over alle naboene og alle bekjente, og mulig jeg inviterer besta for hun har norges rekord i rusing av motor ved oppstart av kald bil.

Jeg må bare le jeg...den beste delen av denne tråden er "jeg har banket større folk enn deg" lol

For jeg skriker etter drittunga her i nabolaget når de blir litt for innpåslitne når vi sitter på verandaen "Jeg har banka mindre folk enn dere" Jeg var skråsikker på at det var bare noe man sa på fleip jeg, hehehe..

Nei folkens bare å komme opp hit/ned hit så laster jeg ned filmen, så kjører vi den på 32" TV. Om noen tar med sourround (hvordan skriver det?) så skal vi ha den kosekvelden.

Blir sikker bedre enn 2 Fast 2 Forrrrviirrraaa!

 

*stikker å startet poppinga*

NB! Ta med brus

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen, dette blir spennende ass, fy faen, dropper kino sammen med hu fine bærta i kveld ass, fy faen.... skal lage 10 liter poppkorn og har kjøpt inn 3 kasser brus + 1 kasse øl !!! gleder meg villt ass, dette må være det mest spennende som har skjedd i hele uka!!!!

 

må vi betale også eller? er greit det ass!!!!!

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Hold kjeft ozzy, hehe. jeg var jo nede hvor filmen var, og jeg spurte "få den jævla filmen da så legger jeg den ut", men du sa "nei ikke faen jeg driter vel i det jeg" så selv om jeg ikke har gjort noe, som jeg kunne ha gjort, så er det latterlig av deg å vente til siden er oppe :) kunne hatt den 1 uke siden om du bare hadde giddet å gi den til meg. Driter i det før, at det tok langt tid å redigere, det går som det går, men når du har alt klart, og ikke gir den til meg, det er da jeg blir forbanna. Det er mer enn 1 stor fyr som støtter meg, kan jeg love ballene mine på, og han kjenner folk osv. ekke intresert i slosskamp i det hele tatt, ekke meg, ringer først purken jeg... :) <--- Om en av oss får bank så får begge det, du som filma med ditt kamera, så det var bare dumt å si.

 

Neste gang tar meg med kamera, og om du blir med så skal jeg forby at du har med... ;) ellers får du ikke sitte på... *gjesp* <-- kan gjøre det, men ekke så harry, men FÅ UT FILMEN OZZY!, har alt klart! Jeg kan love 100% alle på bilforumet at filmen er ferdig redigert og ALT, så pell den ræva di ned der og gjør det.

 

Vilhelm

 

Kanskje dette er begynnelsen på slutten for Ås(s)en-Råner(s) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte 12 timer på å FILME, LAGE og sende ut til over 40.000nedlastende gjærninger av filmen GIO ...... og du skal bruke 2 uker på å lage et klipp på 10sec?:..... ikkedet en gang....

 

 

Gleder meg til å se denne ass!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår