eVicez Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Ja, gjorde det, og det smala godt. :)Bjelken forran gikk inn i motoren og ødela vannpumpa :eek: Og radiator og litt til. Får jeg spørre hvordan dere klarer å kjøre inn i et tilhengerfeste? hehehe Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ikke akkurat utforkjøring men... det var ikke en kjeft i bilen engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 En kamerat ute en vinternatt. Trist syn. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Granada Ghia etter å ha slått en Jeep Cherokee rammeskjev å fått den kondemnert. Et par uker tok motorommet fyr i granadaen.. Så den har hatt hard medfart. Nå har den stått i 7 år ute etter brannen. Bildet her er fra rett etter jeg kjøpte den i januar. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Dette skjedde etter å ha testet rally etappene på Rally Hadeland på utslitte vinterdekk..Men fort gikk det til tider.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bzzzt Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Glatt vei nord for Fagernes (min bil, men ikke jeg som kjørte): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hmm.. dårlig bildekvalitet, men skalv så fælt at det ikke gikk ann å få til noen bedre bilder :P mamma og pappa sin bil da, surt.. Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 kjørte hjem fra skolen på tørr asfalt, så plutselig kom jeg til en sving det var frosset på: http://img.photobucket.com/albums/v288/karlsen87/bil/87e9b2f0.jpg fikk bakhjulsskrens som jeg delvis klarte å rette opp, men resulterte i en 4-hjulsskrens kontra som igjen fortsatte rett i bergveggen på høyre side av veien ;) Den veistikka der skal ha creds altså... :P Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Slik så golfen ut etter et ublidt møte med en mur og en pyssjå... Pyssjåen har jeg ikke bilde av, da skaden sikkert ikke hadde vist uansprett.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Slik så golfen min ut etter at jeg møtte en pysjååå ei natt: Åsså et jeg skjemmes litt av: :respect :hello: Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Starter med bilder av min egen bil: Det ser jo ikke så gærnt ut da.. 'Litt' Høynet sa vi? hjulet var opp av bakken.. Ensiders low rider style der. Tok oppi:) Så noen bilder av en kompis, som har tendens til å kjøre av veien Lurer fortsatt på hvordan han klarte det.. skulle 'rygge' sa han, ehh? Yeah right! Av igjen gitt.. Tar jo aldri slutt dette.. Så med morra sin bil.. Huff.. Her er ett av en som skulle på VW-Audi treff 11 Feb i malmedalen, han hadde monter turbo på bmw'en sin visstnokk, og da gikk det av veien.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Parkerte der jeg :P Hadde fryktelig flaks. At bilen ikke tippa rundt på taket er det ingen som skjønner. Men, 50 km/t inn i en sving på blank is er ikke så lurt. Lærte det :P Hehe. Skaden på bilen var en knekt bærebro og bulk under bilen. Men den var ikke noe problem å slå ut igjen :) Heldigvis. Men ingen morsom opplevelse :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Orhime: Den der var vittig artig=) Og så lenge allt går bra, så er det bare artig:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Sånn går det når en viss kamerat satser litt for mye! :D :drive2 hehe Men det er jaggu ikke lett å kontrollere denna bilen med sommerdekk bak og vinterdekk foran! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg