Gå til innhold

Taviren - Nissan Sunny N14 2.0 GTI **Bilcrossbil**

Ranger emnet


Taviren

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahahahahahahahaha, er bare så sjukt hva prosjektet ditt endte opp i ;D

Stå på! Vil se herje videoer med denne ;D

 

Hehe, jar er bra sykt egentlig. At jeg bare ikke gadd mer.. Skulle jo bli en banebil/racing bil da.. Så dette er ikke helt på jordet! :P Får se hva det blir til. I første omgang ser da sånn her ut.. Skal låne med meg cam ja når jeg trener og kjører.. Det kan jeg love deg. Gleder meg til dere får høre lyden av bilen. Den kan sterkt sammenlignes med 300zx! Jeg er ikke dum heller. Den er faktisk jævla lik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Nå er bilen hjemme i egen garasje. Etter at den ikke ble godkjent av sensorne, må jeg endre på et par ting.

 

I dag har jeg fjerna rattlåsen og kobla vekk dørlås på høyre side. Samt skjært hull i taket på alle fire plasser der jeg ikke har fått sveisa i toppen av rulleburet. Lite med bilder for tiden ettersom jeg ikke har kamera på tlf eller noe digitalkamera. Men jobber med saken.

 

Fremover er planene:

 

Eksosmanifold og grenrør

Porting av innsug

Kvasskammer

Stivere ventilfjærer

Nytt luftinntak med mer kaldluft

Nye instrumenter inni bilen

Oljekjøler

Flytte batteri bak i bilen

Forsterke hjulbuer

Hvite Rallyfelger og dekk 15" 195profil

Gode coilovere (er usikker på hvilke)

Poly foringer all over

Nye skruer og fjerning av gammel drit og møkk under bilen

Stålplate under motoren.

Muligens planing av topp.

Ny toppakning.

Bedre bremser (klosser i første omgang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå ligger innmat av motor på gulvet i stua. Skal vaskes og se hva jeg kan bruke på nytt igjen. Kammene er slitte og noen ventilløftere er oppskrapa og bulkete faktisk. Blir vel nye fjærer, løftere og kammer. Vet ikke enda om jeg trenger å skifte ventila?!

 

Jeg trenger et kamera.. Pokker og. Ingen som vet om et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg har aldri plagdes med mine ca 5000kr biler med å vinne å ligge på topp... mn bi jo gøy å kome til tromsø å kjøpe gromm bil ;) men ellers flott bil å progjekt

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår