Gå til innhold

Taviren - Nissan Sunny N14 2.0 GTI **Bilcrossbil**

Ranger emnet


Taviren

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den gikk ganske bra den bilen din! du må forresten få deg en RWD, virka som du likte det i tunnellrundkjøringa :P

 

btw, jeg var han kisen som satt på når du lånte bmw'n første gang...

 

 

Er alltid artig å herje med bakhjulstrekk i ny og ned. Men kunne ikke hatt det. Ville bare ødelagt bakstellet med engang! Det er få som faktisk vet at jeg har mange timers kjøring bak meg med bakhjulstrekkere og 4WD. Men liker FWD pga dens egenskaper ved banekjøring. Blir nok en herje BMW ettehvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen rullende rundt i byen i går, vet det ikke var deg som kjørte da, men er jo fortsatt samme bilen, og den falt i god smak! :D

Snasen bil med fin lyd! Og når jeg leser at du har videre planer for å gjøre den til en bil som går godt på bane er det jo bare å "applaudere"! ;)

Vurderer tur til Gatebil enten i sommer eller høst jeg og, men tror jeg tar fly da og lar min heller slappe førstebil Hyundai Accent 1,3 med spinnville 75 hk stå hjemme. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen rullende rundt i byen i går, vet det ikke var deg som kjørte da, men er jo fortsatt samme bilen, og den falt i god smak! :D

Snasen bil med fin lyd! Og når jeg leser at du har videre planer for å gjøre den til en bil som går godt på bane er det jo bare å "applaudere"! ;)

Vurderer tur til Gatebil enten i sommer eller høst jeg og, men tror jeg tar fly da og lar min heller slappe førstebil Hyundai Accent 1,3 med spinnville 75 hk stå hjemme. :P

 

 

Hehe.. Ja, jeg liker ikke gatebil egentlig. Er liksom ikke banekjøring der. Mer bare drift mania folk og kåte bønder som kan se på damer :P Men skal nok ned dit til neste år tenker jeg. Bare for å se en gang. Er litt mer hekta på rundetider og prate med nye folk stort sett nå for tiden. Men kjøper jeg la oss si en 200sx feks. så blir jeg også en driftomaniac... :P Clutchen gikk forresten i dag på bilen :P Mye horekjøring. Så bruker gammelsunnyen i et par uker. En grønn 1.6 slx. :D

Men takk for kommentar. Hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja. SiohZ eller John-Erik om du vil ;P Gikk på samme u.skole som han og hilser på karen når jeg møter han. Hva får deg til å låne ut godbilen til 19-åringer forresten? :P Ikke noe jeg ville gjort akkurat.

 

Hehe, John-Erik er grei han. Har kjent han i et år nå snart, men stoler på han nok til at han får bruke bilen. Jeg dreiv å skrudde på gammelbilen så derfor fikk han bruke GTI'en. Han har ødelagt startern på BMW'en...

 

I mine øyne er bilen bare et verktøy. Det er ikke noe man kan være gnien med. Har man en fet bil, bør folk få lov å prøve den og ha det like artig som meg. Hadde det vært en nesten uoppnåelig bil sånn som Ferrari eller Lambo så hadde jeg kanskje vært litt strengere. Men en bil til under 100k er jeg ikke så redd for. Og selvfølgelig hvis han ødelegger den, ødelegger jeg han. Verre er det ikke. :)

 

Har til og med latt en 16åring prøve bilen :P Det er jo bare artig. Men låner da heller ikke bilen til hvem som helst. Spesielt når det gjelder jenter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, John-Erik er grei han. Har kjent han i et år nå snart, men stoler på han nok til at han får bruke bilen. Jeg dreiv å skrudde på gammelbilen så derfor fikk han bruke GTI'en. Han har ødelagt startern på BMW'en...

 

I mine øyne er bilen bare et verktøy. Det er ikke noe man kan være gnien med. Har man en fet bil, bør folk få lov å prøve den og ha det like artig som meg. Hadde det vært en nesten uoppnåelig bil sånn som Ferrari eller Lambo så hadde jeg kanskje vært litt strengere. Men en bil til under 100k er jeg ikke så redd for. Og selvfølgelig hvis han ødelegger den, ødelegger jeg han. Verre er det ikke. :)

 

Har til og med latt en 16åring prøve bilen :P Det er jo bare artig. Men låner da heller ikke bilen til hvem som helst. Spesielt når det gjelder jenter. :P

 

Hehe okei =) Jada, John-Erik virker som en grei kar han, var bare at jeg tenkte hvis han skulle kræsje bilen og slik med et uhell. (kan jo være så god å kjøre bil som man vil men uhellet skjer fort om man holder høy fart). Men tankegangen din hørtes jo bra it ;P "You wreck it, I wreck you" ;)

Og som du sier, er jo bare en materiell ting, de kan erstattes, det kan ikke de levende tingene. Er nesten glad jeg kjører en "dau" bil nå i første fasen av å ha lappen. :P Er jo ikke akkurat gromt å ligge i 100+ med en 1,3 liters Hyundai i lengden, mye lyder, risting og andre ubehageligheter. :D

Men de råere biler kommer med årene når man har en sterkere økonomi! :) Må jo holde Tromsø med biler som er verdt å kalle bil! ;) Og der bidrar jo du bra. =)

 

Blir du å sette bilen inn en stund for oppgraderingene du har planlagt eller blir det et "running-project" hvor du tar tingene gradvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet for å sette han inn noe plass. Mangler garasjeplass. Jeg tjener også ikke særlig mye som lærling, så det er lite jeg egentlig har til rådighet. Men jeg skal bli flinkere til å planlegge utgiftene bedre! Har faen så lyst på sinter clutch nå som clutchen er gåen på bilen. Så får se hva som skjer. Men det virker som at jeg ikke kan komme meg på det første ACR treffet i juni. Får ikke nok penger til å fikse i stand bilen. Trenger jo ekstra dekk, ny clutch og masse bensinpenger. Det klarer jeg ikke skrape opp! :( Men til høsten SKAL jeg dit.

Har fått låne Kai sine hvite vinterfelger sånn at jeg kan slenge sommerdekka jeg har liggende på de da. 16 tommere der og. 215/40 :D Funker hest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår