Gå til innhold

Skruehull i SB chevy?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har sett litt pått selv nå..

 

Ut av DH så fikk at det var følgende:1968 DH 307 Powerglide - - full size

 

MEN, hva fan.. Er det ikke oldsmobile som har 307 og chevy som har 305??:S

 

Nei det var jo bra det ikke var en 283, men noe større (23 cid større) :pray

Du får reise til forige eier å knock flere kubik ut av han

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, nei trur han skal få være i fred jeg.. Han sa jo at det var en 305.. Men da har det fan ta meg vært motorskifte på bilen 2 ganger... Har liksom papirer på at bilen kom fra fabrikk i 64 med 327 turbofire på 300hk også er det paper's fra 97 som det står det er 350 i den.. Og nå viser det seg at det er en 307.. Fan ikke værst.. :P

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har det skjedd saker ja. Du har fått greie på det du trenger ser jeg.

 

Men om det er en 283 eller 307 eller om det skulle vært en 350 er en dritt. Legg ikke noe prestisje i dette. Kjør med bilen og ha det moro.

 

Du kan jo prate med forrige eier, men han er sikkert blitt "lurt" han og.

307 er en grei motor akkurat som 283 er. Bare tull det de andre her sier om de mener jeg. 307 er dissa fordi den ikke er like lett å trimme. fordi den har dårligere block, et galt forhold ang boring/ slag osv. Men duger helt fint til "raggerting" som jeg tror du er opptatt av.

 

Det du trenger er en motor som går og som du kan bruke uten å skru for mye fordi du skal kjøre og du skal ha andre til å være sjåfører osv. Bruk opp denne motoren mens du oppgraderer deg til en 350eller større da vel.

Det hele bunner ned til er at du har som attenåring en 64 Chevrolet Impala som går å kjøre med. Vær fornøyd med det først

 

Og hvis du skal ha en originalbil så er ikke heller 350 original. Da er det 265, 283, 327 eller 409 som gjelder.

 

Hvis du allikevel skulle være ivrig etter å bytte nå, til big block f.eks så har Geir Solheim som driver TV mannen en nysjekka 454 til salgs forsåvidt billig. Forlanget 25 000,- sist helg.

 

Heter far din Jonnhy forresten? Når gikk impalan her i byen da? Hvem eide den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, skal bruke opp den her før det blir noe mer ja...

 

Får se om jeg får tak på no dritt billig 454 blokk elns ettervært, har ikke råd til støvet på gulvet enngang nå:P

 

Og ja far mi hetter Johnny Eilertsen, vet du hvem det er?

 

Ehm, jeg vet ikke helt, men jeg trur Tom Unneberg hadde bilen i 81 det mener jeg er den siste som hadde den her fra by'n. Ellers så har Guttorm Nygård hatt bilen også men det var vell midt på 70 tallet en gang.. Det har vært hvit vinyl tak på bilen, så flesteparten av haldenserne kjenner den igjen på det.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det nå.. Var inne og sjekka nå. Chevy produserte 307 i bare 5 år elns da.

 

Og nei jeg har ikke noen båt.. Åssen det?

 

Du har ivertfall anker. heyyou

 

Dette skal du ikke ta så tungt, har jo golyd ivertfall. :chevy

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sannt:P

Grunnen til at vi flirer litt er ikke for å være undskapsfulle vi må bare flire litt.

Følg linkene under og kikk på noe som jeg flirer av idag men som jeg ikke flira av når jeg pakket den ut fra containeren kostet meg 40-50 tusen pluss dyp skuffelse satt foresten 283 i denne :lol selgern i Usa burde hvert :iconsm og så i :jail

http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=493166

http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=496338

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, tar meg ikke nær av det her liksom, langt ifra..

 

Men akkurat det du kom over der var litt trist da.. Forbaska morrsomt objekt er det jo iallfall.. 59 El Camino er jo det jo ikke så mange av i Norge eller norden skjennerelt.. Har du fått gjort deg ferdig med bilen eller solgte du den videre?

 

Ser forresten etter en rest obj av en 63 Impala wagon.. Og ikke no BelAir eller Biscane.. Must have three round lights on each side:D

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, tar meg ikke nær av det her liksom, langt ifra..

 

Men akkurat det du kom over der var litt trist da.. Forbaska morrsomt objekt er det jo iallfall.. 59 El Camino er jo det jo ikke så mange av i Norge eller norden skjennerelt.. Har du fått gjort deg ferdig med bilen eller solgte du den videre?

 

Ser forresten etter en rest obj av en 63 Impala wagon.. Og ikke no BelAir eller Biscane.. Must have three round lights on each side:D

Jeg hadde bilen 1 år og så havnet den i Horten, hos en som er flink med sveis og det engelsehjulet tror faktisk bilen kommer på gata til sommeren. Jeg kan ikke sveise hadde ikke plass til den. Bodde i Drammen da, hadde jeg hatt den etter at jeg kjøpte meg småbruk hadde jeg vel hatt den på tunet i på vente av et eller annet. Nå har jeg fått kjøpt meg en slik en som kommer på tunet iløpet av en 14 dagers tid. happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy 00_1.JPG

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, blir morro og se om han får den ferdig da.

 

Se der ja. Blir morro og få den hjem vell?;) Kjøpt den i statene også eller?

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, blir morro og se om han får den ferdig da.

 

Se der ja. Blir morro og få den hjem vell?;) Kjøpt den i statene også eller?

Deyt er ikke den bilen som det her er bilde av den jeg har kjøpt er allerede i NOrge har bare ike sett den enda, skal være rustfri og det er det viktigste, så skal det være montert V8 og resten vet jeg lite om , men tror jeg har fått den billig, og skal bare reges før ombygging til s10 ramme med 4x4 pluss v8. :eddie

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde helt glemmt hva tråden anngikk her jeg nå nesten.. Det var jo dem skrue hulla som man fester brakettene til AC'n og dynamo'n i.. Var dem like på en eks. 327 fra 64 og en 307 fra 68?? Er orginal topper på den.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur det selv.. Men det bruker jo og passe overens på gammle og nye gm produkter.. Er jo ikke mer enn 2år alders forskjeld på motorene heller.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår