Gå til innhold

Why must they!! Våler 24.

Ranger emnet


Ostby

Anbefalte innlegg

den bilen der er jo like rå som den sierra "wannabe" cosworthen vi har i larvik...

post-855-13804851388319_thumb.jpg

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

herregud, for noe ufyselige bilder.

 

Noen folk eier ikke skamvett når det gjelder styling. Ingen vits i å få bilen sin til å virke billig.

 

Men noen er tingen å vise seg frem(POSERS)

 

De samme er ALDRI å se ute på banen. Det som er gøy er jo å kjøre, på banen. Ikke stå å pose/råne.

 

Nei, bilen skal brukes, på bane, ikke parkert ved siden av (whimps).

MY09 WRX STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hakke sett bilen annet en disse bildene, men jeg synes den var over styla. Ikke drittkasting om bilen, men min mening.

 

Klistremerkene, litt for mye.

Frontfangern, litt for voldsomt.

Vinga, likte ikke de lysa. Raketter minner det meg om.

 

Men sikkert godt jobba og masse kroner for å få den slik. Er det "all show, no go"?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilene er ikke overstyla.. De er voldtatt. De er jo faan meg en skam!! Hadde sjefen for bmw sett det der så hadde han garantert kjøpt og reddet den stakars bilen. :op Men det er jo bare min mening.. :D Det er ikke meninga å provosere men jeg klarer bare ikke holde meg når jeg ser sånt der....:peace:

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DruZella

hehehe. jo det er han loai (eller hva han heter) sin. Når er det du fikk tatt bilde av den, Mazda323f...hehe, du vet, nå kommern og kjører over deg;)

 

Det bildet tok jeg da jeg var i Strömstad i påsken, og jeg er ikke redd for at han kommer og kjører over meg! :)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Når vi snakka om BMW. Så dokke at vi fikk besøk av heile forbanna B-gjengen! Sto der rundt en hau BMW'a med feite gullenker hengende rundt halsen:mad:

 

ble helt kvalm jeg ...... fy faen !

 

Dem kunne ha stelt opp det kebab hjørne bak innerst på gocartbana.

 

uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-gjengen ? trodde mesteparten av de satt i fengsel for mer eller mindre forbrytelser. men men. likte heller ikke den bilen på første bildet. fangern var kurrant nok den men jeg trekker streken ved klistremerker ved bilen. det er sånt jeg hadde på sykkelen min når jeg var 7. flammer på siden gjør ikke så bilen går fortere.

den vingen på bakluka så ut som den var tatt ut av back to the future filmene. rakket her a.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arnie

Den bilen er en kompis av meg sin..selv synes jeg den er drit fet. Men smaken er som baken,delt i to. Tenk vis alle biler hadde vært like,da hadde det vært kult å vært på biltreff.Man må tenke seg om før man prater,det er folk som har lagt ned veldig mye arbeid i bilene.Å alltid er det en som kommer å slenger dritt om bilene . men men sånn vil det alltid være..

 

 

arnie du KANKE Mene den romferga er KUL????

 

 

ps, felga mine er np lakka hvite:) hehehee-...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Vil du at noen skal stjele bilen siden du har unnlatt å sladde over skiltet?.. :)

 

Hadde du giddi eller?

 

LOL, alle tror at hvis man ikke sladder skiltet så er bilen borte i morgen. For no piss. Halvparten av de bilene her inne finnes på hvert hushjørne. Og de meste ettertraktede bilene finnes på all verdens av treff. Så det tar jeg knusende med ro:D

 

Tilbake til saken:

 

Er mer måten det blir lagt frem på jeg kicker på. Tenk deg hvis han som har denne bilen er inne på dette forumet a? Hadde blitt så skuffet jeg. Man må tenke litt mer på hvordan man legger frem ting på. Og hvis man ikke forstår det så er det hva jeg kaller "mørt".

Mentaliteten er litt feil mener nå jeg da. Sier ikke at disse bilene er det ene eller det andre. Men bruk hue litt. Dessuten er det kjedelig å lese "Se her a, fytti helvette at det går ann" "For ei pakkistralle" "Er det mulig?" osv...

 

Det er utrolig mye bra her på forumet, men også endel ting man kan rette på for å få opp kvaliteten. Og hvis ikke man ser dette så er det for all del bare å forsette!

 

CorollaGT (Like blid)

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår