Dr_BASS Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ja men den klarer fortsatt 1,8 bar selv om den er mest optimal ved ca 1,6bar iflg compressormap Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Sikker på at det er en K24 som sitter på disse bilene? Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 en k24 7200 ja.. en blanding mellom k24 og k26. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs2tom Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 har en audi rs2 med mtm chip. den lader 1,8 bar med en gang man trykker gassen i bun men den detter rett ned til 1,4 bar etter ett par sekunder. vet turbotrykket pleier og dette litt men er ikke 0,4 bar mye? noe som kan gjøres med dette? er ikke lekasje i systemet og bilen går som den skal ellers Hei du. Min Rs2 er mtm chipa med en 340 hk chip.Når Jeg gir jærnet ,Fyker måleren rett på 1.5 i ladetrykk ,så daler den til slutt på 1.4 Så det kan stemme at turbinhuset, som noen her inne nevner ,er for liten.Har også hørt at k24 turbo kun holder opp til ca 350 hk. så Kjøp deg heller en k26/k27 turbo.den passer på den orginale eksosmanifoilen. http://Http://www.totsteile.ch Siter LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Når eksostrykket blir for høyt (pga turtallet) så vil wastergaten åpne seg på grunn av for liten turbo og for høyt eksostrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelaudi Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Dersom det er original måler (tror ikke RS2 har dette) viser den absolutt trykk, altså 1 bar mer enn de fleste andre målere. Viser den 1.8 er det 0.8. Forresten klarer ikke originalturboen et ladetrykk på 1.8 bar, men 0.8 er langt under originaltrykket på en RS2. Samtidig skal man IKKE ha åpen (atmosfærisk) dumpventil på disse motorene, kun resirkulerende.. ikke meningen og komme inn sånn.. men jeg har montert åpen dump på min rs2, ikke resirk.. hvorfor skal man ikke ha det på disse motorene ? :S Siter 1995 Audi RS2 2.2TQ 1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/ 1993 Audi V8 4,2l-solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.