c.worth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hvem er det som eier den på Andenes?? 0001D. Den er forresten ombygd etter det jeg vet... Gikk forøvrig i Harstad for endel år siden Den er ikke ombygd nei ,er bil nr 1 som det ble sakt her..Men den går ikke på andenes lengre ,da han som eide den er flyttet til nedeland får noen år pga jobb. har sotte på den en gang å den gikk sånn høvelig,men var plaga med toppakningen,vet den ble byttet 2ganger ... Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Den er ikke ombygd nei ,er bil nr 1 som det ble sakt her..Men den går ikke på andenes lengre ,da han som eide den er flyttet til nedeland får noen år pga jobb.har sotte på den en gang å den gikk sånn høvelig,men var plaga med toppakningen,vet den ble byttet 2ganger ... den er i trøndelag etter det jeg vet , å den var vist til salg i fjor .... Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Den er ikke ombygd nei ,er bil nr 1 som det ble sakt her..Men den går ikke på andenes lengre ,da han som eide den er flyttet til nedeland får noen år pga jobb.har sotte på den en gang å den gikk sånn høvelig,men var plaga med toppakningen,vet den ble byttet 2ganger ... Mener den gikk i sauda for en del år siden. Og den var ombygd. Går det noen lotus omegaer i norge som ikke er kappa og skjøta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 En på prøveskilt, tatt i '04 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 e mykkje mulig at den var ombygd.men ifølge eieren var den ikke ombygd..mener det sto nr 0001 på dersboret.. men skal finne ut om den var det,en kompis av meg så skruet på den. Mener han kjøpte den fra finnsnes. Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Stein Arne Lindvall har vel også kjørt en slik, om den ikke er solgt. Gikk en 11-sekunder på Gardermoen synes jeg å huske. (han tok noen turer med den siden Corvetten hadde 'gått for fort' for NBF :-) Utrolig grom bil; eneste(?) 'opelen' jeg kunne tenkt meg. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 hehe.ja faktisk den einaste opeln æ å kunne tænkt mæ... Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 e mykkje mulig at den var ombygd.men ifølge eieren var den ikke ombygd..mener det sto nr 0001 på dersboret..men skal finne ut om den var det,en kompis av meg så skruet på den. Mener han kjøpte den fra finnsnes. Det står 0001 på dash ja men den er ombygd. Er ikke flytta over deler, bare rammenummer som er bytta. Men vognkortet sier 2.4 el 2.0 godkjent ombygd til lotus omega. Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 så i teorien e det en heilt orginal lotus,men e kun bytta rammenr?? stæmme det?? høre rykt om at det går en lotus i harstad å???værtfall under ombygging?? Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Alle er jo i teorien orginale. Men så lenge det ikke står i vognkortet, så er verdien ikke akkurat den samme. Tror bakenden er skifta på di fleste (inkludert nr 1). En orginal Lotus Omega er jo et samleobjekt. En som er skjøta med en an bil er det ikke. Grunnen til at di er skjøta er jo det idiotiske norske avgiftssystemet. Tror en Lotus omega kosta rundt 1,3 millioner ny i Norge i 1991. Det var rimelig mye peng i den tida. Mener det ble solgt tre nye slike biler i Norge, men vet ikke om noen av di eksisterer enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ja,bynne å bli ei stund sia dn ble solgt fra Finnsnes..Går på Andenes nu,er nr.0001 btw.. Hær e nu nån av di.. 0001D Lotus Omega Norway,Andenes 0129D Lotus Omega Norway,Stavanger 0249D Lotus Omega Norway,Stabekk 0380D Lotus Omega Norway,Heidal 0388D Lotus Omega Norway,Oltedal 0473D Lotus Omega Norway,Oslo 0535D Lotus Omega Norway,Saltdal 0547D Lotus Omega Norway Ellers er oxo nr.636 i Norge.. Og vet at det er flere.. 129 går i sauda. Nr 1 har ikke gått i sauda, som jeg nevnte tidligere. Men enten 380 eller 388 har gått her. Han som har nr 129, lurte på å kjøpe nr 1 for en del år siden. Mener å huske at den ble kræsja litt også for en stund siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er vel/ var vel en på fagernes og.. Sønnen til opel-forhandleren eller noe sånt som hadde den. Uregistrert. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 er 001 blitt drept???nei???fyafen.noen som har bildet av liket??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 er 001 blitt drept???nei???fyafen.noen som har bildet av liket??? Er vel ingen som har sagt det? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Nr 1 har ikke gått i sauda, som jeg nevnte tidligere. Men enten 380 eller 388 har gått her. Han som har nr 129, lurte på å kjøpe nr 1 for en del år siden. Mener å huske at den ble kræsja litt også for en stund siden. for meg hørtes det ut som en lotus omega hadde blitt drept Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg