volvoRsport Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Var det slik at det var lovlig burneplass? Eller drømte jeg det i natt tro.. blah No burnings :) Blir vanskelig å få lånt plassen igjen en annen gang hvis det blir burning og herjing, så det blir slått hardt ned på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Uansett, jeg kommer! (Med eller uten reservedekk), men er ikke så kjent neddi der, noen fra strømmen / lillestrøm / jessheim osv. som har lyst å lage en kolonne jeg kan henge meg med på?? :) Bare å følge E134 fra Drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Max Power kommer! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 No burnings :) Blir vanskelig å få lånt plassen igjen en annen gang hvis det blir burning og herjing, så det blir slått hardt ned på! Ok, det var et annet streetmeet jeg tenkte på da sikkert :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Max Power kommer! Genialt! Elsker gode nyheter! Ok, det var et annet streetmeet jeg tenkte på da sikkert Var nok det, men håper du kommer en tur alikevel! Veit det kommer noen biler fra jessheim som du sikkert kan henge deg på! Vi sees! Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Var nok det, men håper du kommer en tur alikevel! Veit det kommer noen biler fra jessheim som du sikkert kan henge deg på! Vi sees! Yes, jeg kommer uansett, jeg skal jo filme for monster tour.. Og mens jeg er der nede.. hvor har de best junkfood?? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hehe.. mc donalds i drammen..... neida, jafs er greit nok. eter der når jeg er på jobb.. (maxitaxi) Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Yes, jeg kommer uansett, jeg skal jo filme for monster tour.. Og mens jeg er der nede.. hvor har de best junkfood?? :D Ellers så er jo Kongsberg "Kebab city number 1" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hehe det har du rett i. Men jafs har bra mat dem.Jeg spiser der ofte..hehe(liten taxi) En liten ting til.For de som vil vaske bilen før dem kommer til treffet. Så er det en vaskehall(smart) rett ved sykehuset.Du ser bensinstasjon akkurat når du triller ned ibyen.Høyre side når du kommer fra drammen. Der er det plass til 3 biler om gangen,og for 40 kr så har du rein bil. Det finnes også en vaskehall like ved treffplassen.det blir satt opp skilt bort til den.Det er ikke store greiene men den funker.pris,husker ikke. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hvis dere skal lage litt liv der oppe foreslår jeg å kontakte Plumbo.... Norges Nr.1 Live-band om dagen! Tar kanskje med Audi'n opp på Streetmeet. http://www.heltplumbo.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Mat skulle ikke være noe problem. Har nesten 10 kebabsjapper rett ved siden av hverandre, så mat skal vel alle klare å skaffe. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kongsberg er jo ikke så langt.. Jeg kommer ihvertfall en tur... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 åssen er det med nattklubber der nå?? er velvet åpent? eller den andre fjortisplassen? velvet og ... faen kommer ikke på navnet. ligger rimelig nerme hverandre! kebaben i gata ved gågata er konge synes jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Tror vi er litt off topic nå, men spørsmålet er, hvor er den beste kebaben / burgeren?? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe, mulig vi er ganske OT, men jeg synes den sjappa som ligger rett ved gågata! er vel en sånn dekalbutikk like bortafor! Grunnen til at jeg spør om uteplassene, er fordi jeg har vert der i 1 år, å er bare nyskjerrig! :P Hørte at velvet eller den andre plassen blei nedlagt? den i 2 etg ved kinamatsjappa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg