pahf Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Ekte volvokvalitet ;) Hva faen slags volvo du har med den konsollen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 volvo 244 fra 75. Turteller mangler i hullet. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 har turtelleren vedsiden av CD-Spilleren jeg :D og bilen henger sammen... daglig var vel å ta litt hardt i ja.. en gang i uka sånn ca er vel mere passe... jeg er bare proff til og rygge.... tok speilet på høyresiden her en dag :rolleyes: og har nok ikke kjangs mot en CRX.... en som holdt følge med meg en gang... hadde det ikke vært møtende traffikk så hadde den nok klart og komme forbi... har bare B21 jeg... hele 107 hk :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg