Gå til innhold

800whp civic "the beast"

Ranger emnet


makann

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I og med at topicen er oppe: Civic er å blir noe jævla japansk industriavfall! Gnagete støgg plastbil! At noen velger å bruke MASSE!!! penger på å trimma søpla til 800 liksomhester får bli dems problem, men hver sin løst:)

Hører jeg tom prat her? Er jo ikke noe som helst saklige argumenter til grunne for dine utsagn. Men FWD og RWD diskusjonen kommer aldri til å ta slutt uansett. beste er vel bare å respektere andres syn, og ikke komme med slike utsagn som er langt borti natta. Alle biler har både posetive å negative sider. Civic har (til tider) en negativ side ved å være FWD, men til gjengjeld har den utrolige motor/banepotensialer. Om den er stygg og full av plastikk; hva så? lett er den iallefall. Og 800 liksomhester er vel liksomhester-bilen's eier's problem, ikke ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det a. Og så kan du slette disse usaklige innleggene dine i samme slengen. Klikk på edit/rediger og kryss av for slett innlegg.

 

Det samme gjelder alle andre som føler at de har slengt med leppa. Vi trenger ikke slike folk eller innlegg på dette forumet. Skulle ønske jeg slapp å forklare sånt til øhh.. voksne mennesker.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Before The Lock.

 

threadclosed.gif

 

Congrats! Du greide det!

 

Til dere som vil diskutere Hondas tekniske oppbygging, har vi et eget forum for teknikk. Jeg stemmer for at dere tar det der heretter. Denne tråden er nå stengt. :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår