Gå til innhold

golf 4-prosjekt

Ranger emnet


vwgolfahs

Anbefalte innlegg

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har desverre ingen bilder nå,men det kommer=) har en 2000 modell golf 4,vr5,2,3 liter som yter ca 170 hp nå.

planene er store og målet her er å bygge det mest gjennomførte og gromeste i norge!bilen står nå i garasje helt original (kun fjernet alt av interiør) så derfor ingen spennende bilder..bilder blir nokk ikke lagt ut før den er ferdig,dvs juli måned=) så det er bare å ha litt is i magen!

noe av det som skal gjøres er:

 

20" felger m/225-30-20 dekk

justerbart senkesett

valsing av hjulbuene

jom m3 speil

bakluke caps

rieger frontfanger

rieger underleppe (front)

rieger sideskjørt

rieger bakfanger (luma) u/bredding

 

-begge fangerene blir også modifisert (clean)

 

in-pro angle eyes m/ xenon k8000

grøfftelys

baklamper

 

sota ruter (4%) (vil ikke ha NOE innsyn i bilen=)

ny bakrute (modifisert,uten viskerhull)

 

bilen skal hel-lakkeres i en perlemorfarge,og da vil samtlige deler sveiset bort slik at det blir cleant:

dørlister fram/bak

side blinklys

alle dørhåndtak

vw emblem

bakluka skal cleanes,med baklukeutbygger støpt fast og cleanes i luka

panserforlenger sveiset på

 

r32 eksos m/4" utblås

 

¤bilen skal hel cleanes for unødvendig dritt=)hehe

 

motor rommet blir lakkert + tilpassing av s3 deksler (lakkert), lakkert stabbstag, åpent-luftfilter ++

 

interriør: komplett R32

 

bilen skal ha R32 seter og midt armlene (svart skinn),alt av aluminium,R32 matter,girkule,ratt,innstrument visere+ skiver.... luftdyser,takbelysning.

taket og dørstolper skal oxo interiør lakkes og visse deler i bilens farge.

 

stereo med cd/mp3/tv/dvd/playstation2

forsterkere

6¤9 høyttalere

høyttalersett i frontdørene

høyttalersett i bakdørene

subber

 

dette er vel det meste jeg kommer på i farta....men vil jo ikke røpe alt heller,bare nesten..hehe.. ellers har jeg i planene framover en gang i tida lyst å ha ett motor bytte..170 hp går bra det,men hva med å skaffe seg r32 med 241 hp,og kompressor eller turbo kit=)jaaaaaa,det høres sykt fett ut!!!!!

 

bilder kommer når bilen er ferdig!!!!!!!!!!gidder faen ikke legge ut no nå :ex_machin :fuckme2: :rockets

 

prisanslag på dette? 300 000? blir vel noe der.. + bilen da..

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
tar jeg ikke helt feil, så er det noe s3 deksler han skal bruke i motorrommet.........

Halla så fiin du var når du måkte snø idag.. jeg som tuta på deg:P hehe!

Dette er til ADM VR SJEF;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe.....vel,jeg kjøper og kjøper jeg vettu=) har snart så og si alle delene nå=) har lissom aldri fått no fart på å skjønne hvordan jeg legger ut bilder=)hehe....men hvis jeg får en forklaring på det her nå...så kan jeg gått ta bilder av litt snaxy deler og utstyr jeg kan legge ut=) men bygginga begynner ikke før om noen uker til=) kun demontering nå.så den står roooolig i garasje=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk http://www.photobucket.com der kan du legge inn bilder som du laster opp fra dataen din. Så kommer det opp en URL eller en link som du kopierer inn her. Og da kommer bildet automatisk opp.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

http://i58.photobucket.com/albums/g263/golf-vr5/7_1834287105.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g263/golf-vr5/7_881932594.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g263/golf-vr5/7_1772815049.jpg

 

endelig..jaaaaa,jeg klarte å legge ut bilder for faen=)jaaaaaa...med hjelp av dame selvfølgelig=) jaja...her er bilder av bilen org da den ble kjøpt i desember 2005..nå er den ribba for dritt og ting og bilen er nå klar for GROM bygging...var å valsa hjulbuene så det blir plass til 20"..og nå framover blir det drøss med bilder for de som har lyst å se hvordan prosjektet utarter seg..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår