Chriz CivicMan ;) Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Neida, for en som var meget beruset så dugde da annlegget;) Hehe. Men husker at det trøkte bra, og spilte reint og pent da også. Joda, det spilte bra da også, men litt bedre nå :) Skal prøve meg på Våler også tenkte jeg, for da har de en annen måte å måle på.. Da fester de mikrofonen med et lite stativ i frontruta, og ikke med en mikrofon i førersetet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jajaja, bare skryting her nå, hehe. Se og hør på de andre her nå og kjøp enkel frontleppe og sideskjørt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jajaja, bare skryting her nå, hehe. Se og hør på de andre her nå og kjøp enkel frontleppe og sideskjørt! Enig! ;) Men Chris, grattis med 2. plassen'a! Anlegget ditt må jeg bare høre på en dag :thumb Høres ut som dere hadde det artig på Hamar...:shake Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Her er vel både deg og bilen.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Nå er det vel lydnivået som måles, uavhengig hva slags utstyr det er.. Og jeg regner med målingen er gyldig, siden det er en slik organisasjon som foretar målingen med sitt eget utstyr.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er vel bare å ha en feit bass og en heftig forsterker. Så er vel mye gjort Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 skulle likt å sitti inni den blå golfen..nekter og tror at det5 spiller så jævlig rått ..når det er org frontsett som suker kuk,og ikke no høyt i bakdørene...veldig veldig rart dette her....skulle likt å hørt på lyden....veldig oxo.for jeg tror rett og slett ikke det er mulig at ett org wag anlegg..frontsett da,uten no veldig høyt oppgraderinger vinner en emme konkuranse=)hehe..da må det jo være mye driiiit der!!! men men...min mening...skjønner det bare ikke,hva slags emma er det lissom.. Vel, da bør du først og fremst lese litt om hvordan disse konkurransene foregår.. Kan stille på en sånn konkurranse uten å ha frontsett engang, for det brukes ikke.. Det spilles et spor på en cd som inneholder en såkalt 'sweep'.. Det er et spor hvor det 'sweepes' igjennom masse forskjellige frekvenser 50-xxx hz som bare benyttes av subbene i bilen.. Der måles dB på den frekvensen som anlegget ditt spiller høyest på og det er det som blir resultatet.. Skulle man spilt med frontsett, så hadde det jo blitt atskikklig høyere dB! BTW, Emma er den største bilstereo organisjasjonen i Norge/Europa, så tror nok målingen er gyldig.. So if u'r jealous, SHUT THE FUCK UP! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Og jeg vant ikke, det var det yosh_jt som gjorde.. Men hvis du absolutt ikke tror på Emma sine målinger er det jo bare å komme til Golf treffet på lørdag.. Får gjerne høre da ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Enig! ;) Men Chris, grattis med 2. plassen'a! Anlegget ditt må jeg bare høre på en dag :thumb Høres ut som dere hadde det artig på Hamar...:shake Hehe.. Kom på treffet på lørdag, så skal du få høre da ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Kom på treffet på lørdag, så skal du få høre da ;) Yes, høres bra ut! Da får jeg vel hilst ordentlig på deg også vel? :) Er Golf treffet du snakker om..? Anders er vel litt for gammel for "StreetMeet" nå! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja Chr|z! grattis med en fattig 2.plass a!!!! :P hehe Men du spilte da høyere enn meg da.. weeee..... Satser på å komme ned i helga.. men slår på tråden jeg! 32kg med skolesekken? haha Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Yes, høres bra ut! Da får jeg vel hilst ordentlig på deg også vel? :) Er Golf treffet du snakker om..? Anders er vel litt for gammel for "StreetMeet" nå! ;) Hehe, ikke no problem det vettu :) Er Golf-treffet jeg mener ja.. Anders er langt ifra for gammel, så han har bare å stille opp.. Hehe.. Eller hva, Anders !? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja Chr|z! grattis med en fattig 2.plass a!!!! :P heheMen du spilte da høyere enn meg da.. weeee..... Satser på å komme ned i helga.. men slår på tråden jeg! 32kg med skolesekken? haha Du skal nedover ja.. Hehe.. 32kg med skolesekk.. Nok av de i Lillestrøm.. Og Jessheim for den saks skyld..kiddie Haha :roll: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Vurderer å kjøpe spacere bak jeg.. Så felgen kommer like langt frem som foran.. Noen som har noen syns punkter der? Foran Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Anders er vel litt for gammel for "StreetMeet" nå! ;) Hæ, ere meg det er snakk om eller?? :hvaskjera Haha...Skal prøve å karre meg nedover, har altfor mye å gjøre om dagen...Dohh...:shake Btw. Chriz, klem på med spacere!!! Gjør mye med utseendet bare det... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg