Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 pen bil, men kansje noen litt kulere felger? litt kule felger på hva da? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 pen bil, men kansje noen litt kulere felger? kulere felger?? du har jo oxo kjøpt nye felger nå,er de så sinnsykt mye kulere da??hadde du hatt noen Dyre lexani felger med diamanter så kunne du snakka vettu=)hehe...ikke så alt for store forskjellen på dine og han sine vel....grovt regna da!! men absolutt fine=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 kulere felger?? du har jo oxo kjøpt nye felger nå,er de så sinnsykt mye kulere da??hadde du hatt noen Dyre lexani felger med diamanter så kunne du snakka vettu=)hehe...ikke så alt for store forskjellen på dine og han sine vel....grovt regna da!! men absolutt fine=) altså felgene til chris er nok LITT dyrer enn det han over her har! DET ER GANSKE SIKKERT;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Enkle, fine og store, slik felger skal være cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Enkle, fine og store, slik felger skal være cheers enig:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 altså felgene til chris er nok LITT dyrer enn det han over her har! DET ER GANSKE SIKKERT;) ja,var lissom det jeg mente da=)prøvde å komme fram til hvertfall=)hehe... hadde nesten slike før bare i 18"...kule felger,derfor jeg ik skjønnte hva han mente med "kulere felger".... synes da ikke han sine er no grommere ..men men..hver sin smak da... fint at man liker det mann selv har da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvis det er Mille Miglia så solgte de ut 18" av de for 1200 kr pr felg i stavanger. Så De er vel ikke så kostbare de nei. Men hva har egentlig prisen med hvor kule de er? Er de kule så er de kule uansett pris Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg liker felgene godt jeg :D Bortsett fra at de er rimelig kantkjørte.. *kremt* Singh? *plystre*...... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvis det er Mille Miglia så solgte de ut 18" av de for 1200 kr pr felg i stavanger. Så De er vel ikke så kostbare de nei. Men hva har egentlig prisen med hvor kule de er? Er de kule så er de kule uansett pris Nyprisen på disse felgene er 2700,- i 19" hos InterContact ihvertfall.. Men dekkene er jo over halve prisen i 19" også da.. Dyr moro, hehe.. Men, bryr meg ikke så mye om prisen uansett jeg.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 helt enig. pris teller ikke syntes jeg. Eneste er når de er dyre så er det få som har de stort sett. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 det var bare for å si det til han duden der oppe som mente at du hadde stygge felger;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1149984 :( Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Alle driver å selger om da'n jo..... men men, lykke til meg salg da :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvorfor? Hehe.. Ikke gal pris da.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 fælt så mange som selger for tiden da...hmm...jaja,blir ikke mange igjen her til slutt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg