Chriz CivicMan ;) Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Vært stille her en stund nå, men idag fant jeg skrutrekker'n og kniven og gjorde et par småting som gjør at det ser litt bedre ut.. 1. punkt var å fjerne bakruteviskeren, så tenkte å lage en liten 'how-to' i samme slengen.. Aller først må du ta av hele plate på innsiden av bakluka, den sitter først festet med en skrue i hvert 'håndtak'.. Når du har fått ut de, så sitter resten av plata festet med klips rundt hele, og de sitter ganske godt, så du må rett og slett bare ta tak i plata og nappe hardt for at de skal løsne.. Lite tips er å ta hjørne for hjørne, for det er veldig lett at denne plata sprekker.. Når du da får den av, ser det slik ut.. Plate ute: Innsiden av bakluka: Viskermotoren sitter festet med tre skruer (10mm) og er den sølvfargede 'dingsen' oppe ved vinduet. Skru av skruene, fjerne og plombere slangen til spylervæske og ta ut kontakten. Så må du vippe opp den lille 'hetta' som sitter på viskerarmen og løsne skruen som holder armen fast. (tror det er 13mm.) Løsne armen, den kan sitte no sinnsykt, så du må bare vri litt og nappe i den, så løsner den til slutt.. Fjerne den gummipakningen som sitter igjennom ruta og sette i den velkjente 'pluggen' fra Torshov/Mekonomen/Bilxtra bla bla bla.. Sånn ser den ut.. Badabing - Badabom, vips så ser bilen din litt penere ut i ræva :D Ja, jeg har møkkete bil.. :shake Det siste jeg gjorde var å felle et sett med diskanter ned i dashbordet.. Har dette som en midlertidig løsning, til jeg får bygd disse inn i A-stolpen! Et annen morsom ting jeg har gjort i dag var å kjøre to litt artige biler.. CrossPolo: Og den nye Golf GT.. Den gikk overraskende bra til å være en 1.4.. Sykt drag tidlig i registeret og blir ikke borte før rundt 6500-6700rpm.. Kul 'feature' i instrumentpanelet, egen 'BOOST' måler.. Hihi.. Vel, that's it for today.. Enjoy! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Var smart det du gjorde, både viskeren og høyttaleren :) Fete biler du har kjørt også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Var smart det du gjorde, både viskeren og høyttaleren :)Fete biler du har kjørt også :D Jepp, ser mye bedre ut uten visker bak.. Og det orginale frontsettet holder så lenge jeg ikke skal konkurrere noe spess, så bare å legge til et sett med diskanter gjør at lyden min blir MYE bedre! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du chris.. du må nesten forklare hva du gjorde når du felte ned diskantene dine! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du chris.. du må nesten forklare hva du gjorde når du felte ned diskantene dine! Ringer deg etterpå! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Da var sommerstasen på.. Bare få på høydejusterbart nå, så blir det nok bra! Ble bare to brukbare bilder, så poster vare de to.. Slenger med et bilde av stereo'n også.. Ikke no fancy, det spiller høyt og det holder! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ble pen nå gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ja, og når kommer det nye fangere på a Chr|z??? :P hehe Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ja faen du er langt over tid på den nye frontfangeren assa.... ME WANTZ SOME STYLING! hehe! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hva var det jeg sa om den senkingen...?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hva var det jeg sa om den senkingen...?! Du, hold kjeft.. Hehe.. Det kommer, bare litt forsinket pga påsken.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Ja, og når kommer det nye fangere på a Chr|z???:P hehe Hehe, det kommer ikke.. Ikke no stress.. :fingers: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Ja faen du er langt over tid på den nye frontfangeren assa.... ME WANTZ SOME STYLING! hehe! Dere hadde tapt det lille veddemålet deres med glans hvis dere hadde stt penger på meg.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Fin den bilen din Chriz, nais and easy :) Må få sett den en dag også.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Fin den bilen din Chriz, nais and easy :) Må få sett den en dag også.. Takk takk.. Bare senke den nå, så blir det nok bra! Får nok se den 29 april ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg