Gå til innhold

Prøvekjørte bil idag... kjøper kanskje til uka :D

jas

Anbefalte innlegg

Var en tur på en bilforhandler som holder til 200meter fra der jeg bor og kikka på biler idag...

Så mens jeg var der så tok jeg og selgeren en prat om hva som kunne vært fint for meg isåfall... så da kom vi fram til at følgende bil ville vært perfekt for meg...

1990 Nissan Patrol 2.8 TD

Så jeg lurte på om det gikk an å få prøve den en tur, og det gikk selvfølgelig an...

Var der klokka 17, og kunne prøve bilen til klokka var 21...

Og jeg må si det var en utrooolig god bil å kjøre, ikke noen racerbil akkurat, men det passer meg bra... kunne velge mellom bakhjuls trekk og høy og lav 4hjulstrekk...

Testa bilen på landevei, bykjøring og litt klatring :P

Og den kom fram overalt...

Så jeg sa jeg var kjempe intressert og sa jeg skulle høre med banken ang. lån..

Jeg kunne få bilen for 74 000,- ferdig regga hvis jeg bestemte meg fort...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne velge mellom bakhjuls trekk og høy og lav 4hjulstrekk...

Velkommen etter :D

Neida, Patrol er konge bil... ser tøffe ut også.

Få på monster-dekk osv. så blir'e bra ;)

Hadde gått langt da...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter :D

Neida, Patrol er konge bil... ser tøffe ut også.

Få på monster-dekk osv. så blir'e bra ;)

Hadde gått langt da...

kunne få med monster dekk mot ett lite pristilleg...

men vet ikke om jeg vil ha det... var utrolig god å kjøre sånn som den var nå...

Km standen skremmer ikke meg... fikk se kviteringer fra nissan på nesten 50 000,- fra en motor overhaling for 100 000km siden... alt omtrent er bytta på den... tilogmed fram og bakaksel... den er så å si strøken... :D

95' Opel Omega 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg er i hvertfall kjempefornøyd med patrolen min, og har aldri stått fast med den.

I tilleg er de ganske trimvennlige for å si det slik, 3" eksos, intrcooler litt mere diesel og mere ladetrykk, så er det ikke noe problem å få 150-160 hk. I tilleg er det ganske grom lyd fra en rekkesekser turbo med 3" eksos selv om det er diesel:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais kara...

Prata litt mer med selgeren og han skulle kaste med noen 37" dekk (på felg) i den prisen... årsaken til att prisen er litt stiv er att den er 99% strøken...

Men jeg syns ikke det er så alt for ille for en 90'modell som er påkostet masse penger for å få den strøken...

95' Opel Omega 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...