jas Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Var en tur på en bilforhandler som holder til 200meter fra der jeg bor og kikka på biler idag... Så mens jeg var der så tok jeg og selgeren en prat om hva som kunne vært fint for meg isåfall... så da kom vi fram til at følgende bil ville vært perfekt for meg... 1990 Nissan Patrol 2.8 TD Så jeg lurte på om det gikk an å få prøve den en tur, og det gikk selvfølgelig an... Var der klokka 17, og kunne prøve bilen til klokka var 21... Og jeg må si det var en utrooolig god bil å kjøre, ikke noen racerbil akkurat, men det passer meg bra... kunne velge mellom bakhjuls trekk og høy og lav 4hjulstrekk... Testa bilen på landevei, bykjøring og litt klatring :P Og den kom fram overalt... Så jeg sa jeg var kjempe intressert og sa jeg skulle høre med banken ang. lån.. Jeg kunne få bilen for 74 000,- ferdig regga hvis jeg bestemte meg fort... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 kunne velge mellom bakhjuls trekk og høy og lav 4hjulstrekk... Velkommen etter :D Neida, Patrol er konge bil... ser tøffe ut også. Få på monster-dekk osv. så blir'e bra ;) Hadde gått langt da... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Velkommen etter :D Neida, Patrol er konge bil... ser tøffe ut også. Få på monster-dekk osv. så blir'e bra ;) Hadde gått langt da... kunne få med monster dekk mot ett lite pristilleg... men vet ikke om jeg vil ha det... var utrolig god å kjøre sånn som den var nå... Km standen skremmer ikke meg... fikk se kviteringer fra nissan på nesten 50 000,- fra en motor overhaling for 100 000km siden... alt omtrent er bytta på den... tilogmed fram og bakaksel... den er så å si strøken... :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 litt stiv pris :P men for all del patrolen setter seg aldri fast (nesten*) :P *bortsett fra hvis det er måkt utenfor veiskulderen og du må vike for en IDIOT som ligger midt i veien.. Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 du har sjekka grundig rundt andre steder så du ikke blir lurt? det virka DYRT for en såpass gammel 4x4. sjekk bl.a forumet på http://www.offroad.no, jeg sier ikke at du blir lurt, men den prisen virka ikke HELT ok.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Heisann. Jeg er i hvertfall kjempefornøyd med patrolen min, og har aldri stått fast med den. I tilleg er de ganske trimvennlige for å si det slik, 3" eksos, intrcooler litt mere diesel og mere ladetrykk, så er det ikke noe problem å få 150-160 hk. I tilleg er det ganske grom lyd fra en rekkesekser turbo med 3" eksos selv om det er diesel:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hvis du kjøper bilen, få for all del med større hjul. Du blir å angre etter noen måneder, når du finner ut at du egentlig skulle hatt 33 tommere, og må kjøpe dem på ei dekksjappe. Dyrt er stikkordet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 sjekk denna ra . litt dyrere men større og gått mindre ;) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=943893 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hallais kara... Prata litt mer med selgeren og han skulle kaste med noen 37" dekk (på felg) i den prisen... årsaken til att prisen er litt stiv er att den er 99% strøken... Men jeg syns ikke det er så alt for ille for en 90'modell som er påkostet masse penger for å få den strøken... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 37"???? Er den hevet? Hvis ikke kan det jo umulig være plass til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 mener det var 37" han sa ja... men er ikke 100% sikker... Bilen virker litt høyere enn orginalt, men jeg har ikke så mye erfaring med disse bilene... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Det kan jo gå, jeg har en eldre type og der er det ikke plass til mere en 32"-33" orginalt uten at det tar borti alt mulig. Men hvis det går så blir det ihvertfall gromt!!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 ja det tror jeg på... :D Gleder meg til Mandagen, da får jeg svar på om jeg kan kjøpe den... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hva skjedde her? Kjøpte du ikke bilen? :P Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hva skjedde her?Kjøpte du ikke bilen? :P Det var jo og noe å dra opp i da... Sjekk signaturen, ser ikke no patrol jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg