Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For å komme litt på rett spor igjen, har kikka igjennom ALLE bildene jeg har tatt, og kommet fram til at dette må være det beste:) Hva er deres mening?

 

Fint stemningsbildet. Fått med mye av livet rundt bilene :) Kanskje det hadde vært enda bedre om det ikke var noen mennesker med i bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint bilde AndySix.. Men noe jeg lurer på, hvor fort kjørte dere ? Ser ut som det mangler litt fart i bakgrunnen

 

Tror vi hadde ca 80 for ikke å bremse den øvrige traffikken for mye. Trenger jo begge feltene på motorveien. ;) Grunnen til at bakgrunnen er nesten skarp er fordi den er et stykke bak og dermed ikke beveger seg så mye som det som er i forgrunnen av bildet.

 

Motivet var jo helt fantastisk, selv om bakgrunnen kanskje var litt forstyrrende?

 

Tja, kanskje en smakssak. Har et med roligere bakgrunn, men syntes fargene i bildet og husene gir litt inntrykk av (by)miljøet rundt bilen. Jeg har det kanskje selv med å like bilder hvor bilen bare er en del av bildet slik den delvis er her.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastic Racer: Hehe, kan se litt sånn ut, men når sant skal sies skrudde jeg ned til parklys :p Ellers takk for hyggelig tilbakemelding!

 

Kongen av kaos: Var mye likheter der ja, var veeldig mørkt der jeg tok bildet også men 30 sekunders lukkertid gjør underverker :)

 

Våger å komme med ett bilde til, om det er bilrelatert kan vell diskuteres. Men det er mange biler her, til og med en politibil med blålys. Finner du den? ;)

 

 

IMG_4946.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår