Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kverna: Har du etterbehandlet de bildene? Isåfall burde du gjøre noe med skjermen din, for de to siste billdene er veldig blå. Hvis ikke burde du stille hvitbalansen i kameraet ditt neste gang, evnt. etterbehandle de hvis du har glemt det. :)

 

Har etterbehandla. Suprabilen er jo blå, så vet ikke hvor mye mer jeg kan gjøre med det.. Det med subaruen er tatt 19.30 så lyset og fargen på bilen gjør mye av lyset. Men jeg er ingen ekspert så mulig at kameraet burde stilles. Flere som synes det samme som Tee-Zee ?

 

EDIT: Noe sånnt ?

subarubakfra.jpg

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann heisann.. Jeg var i bryllup forrige helg, og bestemte meg for å børste støvet av det gamle pentax speilrefleks-kameraet mitt...

Fikk dem tilogmed inn på pc'n =)

MEN! Bildene er jo såklart ikke av bryllupet, nei de er av bilen vi brukte til å kjøre brudeparet, en Porsche Cayenne Turbo

Pluss Egget til Sharif som vi kom over en en tur i moss sentrum ;)

Gi kommentarer! Men husk at dette er første gang på 3 år jeg tar i et speilrefleks, og de er ikke redigert i det hele tatt...

 

Enjoy:

 

Først Porscha:

F1010013.jpg

 

F1010004.jpg

 

F1010011.jpg

 

F1010007.jpg

 

F1010008.jpg

 

Så egget:

 

F1010020.jpg

 

F1010019.jpg

 

F1010018.jpg

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er egentlig bare og kommentere, men liker selv best det av motoren, hehe, som sagt 3 år siden jeg tok ordentlige bilder sist... Har veldig lyst til å begynne igjen, synd at et godt digtalt speilrefleks koster nesten hele lønna mi som lærling =P

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår