acoupe Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 vr6power : ikke for å ødelegge tråden, men er du flink til å mekke eller har du noen kompisser her i ørsta/volda som kan å skru ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 flink å flink, spørs kor avansert skruing du mena det...skifte termostat på vr6`n får eg til , skifte foringa , skifte dempera,fjøre,ehm diverse elektronisk og slikt klare eg sjøl ja, men om eg sku ha plukka ut motoren å skifta kam og kjedestrammere og slikt da ville eg nok ringt min venn Jonaperi , en kompis her i ørsta, han e litt meir "mekaniker" type ja. ka du tenkte på da ? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 felgane e 17" JA.. 8 x17 med 205-40-17 nankang dekk...passe strekt Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 flink å flink, spørs kor avansert skruing du mena det...skifte termostat på vr6`n får eg til , skifte foringa , skifte dempera,fjøre,ehm diverse elektronisk og slikt klare eg sjøl ja, men om eg sku ha plukka ut motoren å skifta kam og kjedestrammere og slikt da ville eg nok ringt min venn Jonaperi , en kompis her i ørsta, han e litt meir "mekaniker" type ja. ka du tenkte på da ? det er mulig jeg skal ta med corradoen opp hit til sommeren, og da skulle jeg muligens ha skiftet litt småting, som vannpumpe, topp-pakning osv. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 det har eg aldri skifta , toppakning e vist litt makkverk. men e neppe umulig nei;) hehe, vannpumpa og sitt vel litt keitete til vel Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 da har ej bestilt mej ny radiator, skal bli godt å få sengevetern min i orden, hehe...da blir det god kjøling og mere fytt... well well vi får se korleis det blir når den kjeme på ja Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 her e en filmsnutt eg filma fra rattstammen ifjor....før eg chippa den og skifta speedolys. ikkje sånn megabra men litt morsomt å ha...merk legger ikkje inn 5 gir, gir meg på 4 gir Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 her e en filmsnutt eg filma fra rattstammen ifjor....før eg chippa den og skifta speedolys. ikkje sånn megabra men litt morsomt å ha...merk legger ikkje inn 5 gir, gir meg på 4 gir Går jo ganske bra de motorene der:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hehe, joda gjenge heilt greit, gjenge bedre no på høgt turtall merka eg, chippa den i sommar og merka litt på toppen Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Faen går unna disse ja.. Men clutchen rett inn og bare bremsing fra 200 til 100 km...stakkars bremser:P Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 bremsene må da tåle såpass, hehe, tok ikkje inn clutchen da , satte den bare i fri eg....men men skal kanskje bare la den trille av seg sjøl neste gang;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 skifta radiator idag...plukka fra og sku montere og oppdaga at: reima hadde hoppa av viftene, ikkje rart den har blitt varm ved småkjøring, hehe...men reima låg så fint att..tredde den fint på igjen. e jo litt forskjell på radiatorane, i slitasje SJØLVSAGT.. sammenligning Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 faen i inste also, tru dokke ikkje at golfen lekke fortsatt da , lekasja e no lokalisert bak peilepinnen omtrent ned mellom der, ser ikkje skikkelig uten å plukke av fronten da , men idag når den sto på garasjegolvet so hørte eg sildringa og renninga i vatn...så da rant det ganske godt. hmmm før eg kjeme meg under og får sjekka nermare , e det nokken som har eit tips om kor denne lekasja kan vere? also KA som lekk?? hmm må uansett plukke fra fronten og sikkert av med toppen for å sjekke om der e blåst toppakning eller ting, men e ikkje vatn i oljen da , så eg e ikkje klok , hmmmm jaja får no ivertfall plukka fra og sjekka aaaaaaalt i motoren da vist det vise seg at det e det som e galt.... takker for tips, og JON, hehehe du va driiitings igår, men du lovte å hjelpe mej å sjå ka som e gale :P hehehehhe....and i will not say no to some help;)hehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jævli rå hattehylle du har;) noe sånt jeg har lyst på og, er det vanskelig å lære seg å lage noe sånt? åsn gjorde du det?? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Var den org 174hk på den fimsnutten? Har du sjekka om det lekker fra termostathuset? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg