bjirn Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 deltagfx.com er jo baren-bjørn om jeg ikke tar feil :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ja det kan hende, men ikkje diskuter det her da . problemet e at folk ikkje henta og betala det dei bestille, om dei he volvo eller porsche e igr urelevant det da .....diskuter det i en anna tråd vennligst Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 forkasta mine gamle dørside og har no støypt eine nye..har ikkje sparkla og tilpassa heilt enda, men berre lagt på 1 lag med glassfiber på døra og 3 rundt der høgtalerane skal vere. er ujevnt og ikkje så fint enda, men skal bli fint til slutt ja;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 blir nok bra, endel jobb igjen men :P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ja sykt med jobb igjen, men men god tid , drive å skifta vindusheiser uansett så, hehe...skal isolere med en tynn støydempingsmatte i døra + legge mye tektyl i bunn av døra der det bruka renne endel vann ned å drenere seg ut lissom... men no skal eg snart drikke her, så update seinare i veka ,) hehehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Blir bra med disse dørene dine, mye jobb da men, du får det nok til cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jada håpe eg får det bra til, et helvete å få vekk alle porer å slikt da , sjøl om eg pussa til eg ser mannen med ljåen lissom....nokkken som har et tips??!? bruka glassfibersparkel no da , den e no litt grov da, kanskje eg bør bruke micro sparkel til siste finish..eller filler av et slag?!? open for idea Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ja no har eg bestilt meg chip til min kjære vr6;) hehe, blir jo ikkje akkurat enoooormt med fleire hestar da , men mellom hk 10-15 og ca 25nm omtrent..så det funker vel litt..hjelper vel på. en gammel hjerne tenker vel sakte og, så kanskje den blir kjapp til sinns:P http://www.veloxmotor.com .....utrooooooooolig bra service Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 drive å lure på å flytte skiltet ned, cleene en fanger og kutte hull der skiltet var , så støype inn rillene i en emblemfri grill og da har eg det perfekte lufte hull breidt og fint. lurer på å støype meg en slags trekt bak rillene , slik at all luft går inn der i fart og så videre i et rør opp til luftfilter...på denne måten får bilen meir frisk luft dess fortere den kjører. tenkte det hadde vert en god plan for å gi den nok kald luft siden motor produsera endel varme...ikke bra for effekta å suge varm luft;) omtrent slik vil det se ut fremmefra..."photoshop manipulert inn grill" ka DOKKE trur??! hadde det vert fint? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det så jo litt rått ut, "One of a kind" :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hmm du likte det ja,. hmm flott, da trur eg at eg går for det...lyst til det ja,) hehe....og enda vel opp med en feeeeeeit coooler bak der ;) ehehe i hope Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hadde nok sikkert blitt stilig det.. Prosjektet i dørene ser også svært bra ut.. :) Du får si ifra om du vil bytte motor, frister ekstremt med VR6 for tiden.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 bytte motor? hehe. eg skal no vel ikkje bytte ut min kjære motor nei;) hehe måtte vere om eg fikk tak i en strøken R32 motor det, men dem e dyyyyyyyre. så blir nok chip, avgass 2,5" og nye race kammer her ja..+ kanskje et lettere svinghjul... kompressor får vente ivertfall et år Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hva betalte du for chipen? :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 ikkje fått den enda, meina det va rundt 1400,- + frakt omtrent...huska ikkej heilt. kommer vel en av dagane i posten Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg