Amitraxx Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Joa sant nok det - tenkte på tubo-ombyggingssettet VWCarConsult selger til 40 000 jeg... Den dagen jeg betaler 40000 for 140-150 hester så tror jeg faktisk jeg går å skyter meg :phatyo Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Den dagen jeg betaler 40000 for 140-150 hester så tror jeg faktisk jeg går å skyter meg :phatyo Må si meg enig der ja... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Var ikke bare meg som syntes den prisen var noget drøy nei. 40 000kr for 40-50hk koster nok mer enn det smaker. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Var ikke bare meg som syntes den prisen var noget drøy nei. 40 000kr for 40-50hk koster nok mer enn det smaker. Ja gjør nok det... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hattehylla ja...hmm meinte eg hadde lagt ut en fremgangsmåte her enplass , på prosjektforumet, men den e vel sletta, bruka vere slik, brukte orginal hattehylla som "bunn" og så skar eg ut ringa til høgtalerane, så tilpassa eg vinkelen på dei slik at eg fikk dei på skrå slik eg ønska. vinkla dem opp med sånne klosser under , limte dem fast med limpistol. trakk så et laken over heile greia og smurte ringene med polyester for at det skulle vere litt stramt der. det e nok at du bare strekke lakenet og stifter det fast eller limer det så du får fasongen slik du vil....så kan du begynne å legge på lagvis med polyester/glassfiberduk... e kanskje best om du har lakenet så stramt du bare kan, så det ikke buler ned når du skal smørre med polyester. da slipp du så sykt masse etterarbeid med å få det jevnt. la vel 3 lag med glassfiber duk totalt....åsså va det bare å sette igang med sparkling og finsparkling;) bruk glassfibersparkel først, så for en finere finish kan du bruke micro sparkel eller ka det heite. fås kjøpt på bilextra eller en maler foretning. lykke til ivertfall ,) er gøy å holde på , litt arbeid men kjempegøy Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 idag har eg skifta, eller NO har eg skifta til blå farge på diodene til speedo og turtall , åsså rød i kjørecomputer ruta...ble driiitfett. skal legge ut bilder på dagtid imorra , tok etpar med tlf min men den gjengir kanskje ikke det beste bildet. var ivertfall dødsenkelt. overraska , og det funka på første forsøk. var litt skeptisk til at eg sku koble + på - slik at dem ikke skulle lyse, men neida det funket fra første stund;) JOOOHOO no gjenstår bare ALLT av knappa og lys i resten av interiøret i bilen ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 idag har eg skifta, eller NO har eg skifta til blå farge på diodene til speedo og turtall , åsså rød i kjørecomputer ruta...ble driiitfett. skal legge ut bilder på dagtid imorra , tok etpar med tlf min men den gjengir kanskje ikke det beste bildet. var ivertfall dødsenkelt. overraska , og det funka på første forsøk. var litt skeptisk til at eg sku koble + på - slik at dem ikke skulle lyse, men neida det funket fra første stund;) JOOOHOO no gjenstår bare ALLT av knappa og lys i resten av interiøret i bilen ;) Kult, må få se bilde :) har lyst på blått lyst selv. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 slik blei det når ej skifta instrumentbelysninga i golfen fra grønt til blått å rødt. før: etter: syns det blei driiitrått...så kan anbefales ;)hehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Legg ut en D.I.Y her da, hadde vært bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 syns det blei driiitrått...så kan anbefales ;)hehe Det er jeg SÅ enig i :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Instrumentbelysningen din ble dritt bra... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hva er den greia som står opp bak nødblinkknappen..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hva er den greia som står opp bak nødblinkknappen..? Alarm - tipper glassknussensor... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 alarm knuse sensor ja, har på alle siderutene, fremme og bak, installert etter at det var innbrudd i bilen på bilshappa der den sto før eg kjøpte den. var et dophaud av et slag som knuste ruta og sku "stjele" bilen, gjekk vist dårlig med den planen. menne ka dokke meina med D.I.Y , e det "fremgansmåten" på diodeskiftinga?hehe, e ikke såååå datanerd at e kan alle forkortningane, tok ei stund før e skjønte BRB bla :P hehe, stupid me.;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 alarm knuse sensor ja, har på alle siderutene, fremme og bak, installert etter at det var innbrudd i bilen på bilshappa der den sto før eg kjøpte den.var et dophaud av et slag som knuste ruta og sku "stjele" bilen, gjekk vist dårlig med den planen. menne ka dokke meina med D.I.Y , e det "fremgansmåten" på diodeskiftinga?hehe, e ikke såååå datanerd at e kan alle forkortningane, tok ei stund før e skjønte BRB bla :P hehe, stupid me.;) DIY er "Do It Yourself" så det er fremgangsmåten du gjorde det på - punkt for punkt så andre kan lære hvordan de gjør det og... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg