Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet


VR6power

Anbefalte innlegg

Joa sant nok det - tenkte på tubo-ombyggingssettet VWCarConsult selger til 40 000 jeg...

Den dagen jeg betaler 40000 for 140-150 hester så tror jeg faktisk jeg går å skyter meg :phatyo

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hattehylla ja...hmm meinte eg hadde lagt ut en fremgangsmåte her enplass , på prosjektforumet, men den e vel sletta, bruka vere slik,

 

brukte orginal hattehylla som "bunn" og så skar eg ut ringa til høgtalerane, så tilpassa eg vinkelen på dei slik at eg fikk dei på skrå slik eg ønska.

vinkla dem opp med sånne klosser under , limte dem fast med limpistol.

trakk så et laken over heile greia og smurte ringene med polyester for at det skulle vere litt stramt der. det e nok at du bare strekke lakenet og stifter det fast eller limer det så du får fasongen slik du vil....så kan du begynne å legge på lagvis med polyester/glassfiberduk...

e kanskje best om du har lakenet så stramt du bare kan, så det ikke buler ned når du skal smørre med polyester. da slipp du så sykt masse etterarbeid med å få det jevnt.

la vel 3 lag med glassfiber duk totalt....åsså va det bare å sette igang med sparkling og finsparkling;)

 

bruk glassfibersparkel først, så for en finere finish kan du bruke micro sparkel eller ka det heite. fås kjøpt på bilextra eller en maler foretning.

lykke til ivertfall ,) er gøy å holde på , litt arbeid men kjempegøy

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har eg skifta, eller NO har eg skifta til blå farge på diodene til speedo og turtall , åsså rød i kjørecomputer ruta...ble driiitfett.

skal legge ut bilder på dagtid imorra , tok etpar med tlf min men den gjengir kanskje ikke det beste bildet.

 

var ivertfall dødsenkelt. overraska , og det funka på første forsøk. var litt skeptisk til at eg sku koble + på - slik at dem ikke skulle lyse, men neida det funket fra første stund;) JOOOHOO

 

no gjenstår bare ALLT av knappa og lys i resten av interiøret i bilen ;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har eg skifta, eller NO har eg skifta til blå farge på diodene til speedo og turtall , åsså rød i kjørecomputer ruta...ble driiitfett.

skal legge ut bilder på dagtid imorra , tok etpar med tlf min men den gjengir kanskje ikke det beste bildet.

 

var ivertfall dødsenkelt. overraska , og det funka på første forsøk. var litt skeptisk til at eg sku koble + på - slik at dem ikke skulle lyse, men neida det funket fra første stund;) JOOOHOO

 

no gjenstår bare ALLT av knappa og lys i resten av interiøret i bilen ;)

 

Kult, må få se bilde :) har lyst på blått lyst selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik blei det når ej skifta instrumentbelysninga i golfen fra grønt til blått å rødt.

før:

ferdigpMRK2.jpg

 

etter:

nyespeedo.jpg

 

syns det blei driiitrått...så kan anbefales ;)hehe

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alarm knuse sensor ja, har på alle siderutene, fremme og bak, installert etter at det var innbrudd i bilen på bilshappa der den sto før eg kjøpte den.

var et dophaud av et slag som knuste ruta og sku "stjele" bilen, gjekk vist dårlig med den planen.

 

menne ka dokke meina med D.I.Y , e det "fremgansmåten" på diodeskiftinga?hehe, e ikke såååå datanerd at e kan alle forkortningane, tok ei stund før e skjønte BRB bla :P hehe, stupid me.;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alarm knuse sensor ja, har på alle siderutene, fremme og bak, installert etter at det var innbrudd i bilen på bilshappa der den sto før eg kjøpte den.

var et dophaud av et slag som knuste ruta og sku "stjele" bilen, gjekk vist dårlig med den planen.

 

menne ka dokke meina med D.I.Y , e det "fremgansmåten" på diodeskiftinga?hehe, e ikke såååå datanerd at e kan alle forkortningane, tok ei stund før e skjønte BRB bla :P hehe, stupid me.;)

 

DIY er "Do It Yourself" så det er fremgangsmåten du gjorde det på - punkt for punkt så andre kan lære hvordan de gjør det og...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår