zuhr Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kanskje dem ville teste den? :P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Når jeg hadde bil på EU-kontroll tok de å kjørte den en tur for å sjekke noen av punktene. Vet ikke om det er vanlig praksis, men gjorde i allefall det med min... Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 joda overreagerte vel litt, blei bare sjokka lissom, "ååå grom lyd..hmmm flere vr6 her alså..hmm AHHHRG min bil:P" hehe ble litt slik. well uansett, dem må no prøve å finne dem feil som skal oppdages. Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hehe, flere typer cleen da ,) hehe, min er litt blenda cleen...;) MEN dere folkens , kan nokken si meg: leverte bilen på EU kontroll istad og hadde ikkje får gått derifra før bilen min kom brølende oppover og forbi, DET e vel ikkje akkurat vanlig praksis vel??! Var vel noen unge gutter på verkstedet som hadde siklet etter å prøve draget i en VR6 en stund da vet du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Var vel noen unge gutter på verkstedet som hadde siklet etter å prøve draget i en VR6 en stund da vet du :) visst de er sånn de fungera, skal ej me bli "eu-godkjenner" :D Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kanskje det er yrket å satse på ja :) Insider i miljøet og vet akkurat hvor bra sin egen bil må gå for å ta rotta på den VR6-Golfen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kanskje det er yrket å satse på ja :)Insider i miljøet og vet akkurat hvor bra sin egen bil må gå for å ta rotta på den VR6-Golfen :) ja, trur noke drastisk må skje ned i motor-romme mitt for å ta rotta på en vr6:p vekje om original 1.8 he so mykje å stille opp me:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Turbo og intercooler så begynner det å ligne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 OK;) hmm so glassfibersparkel helde also? i sprekka på fongaren, dinna tynne innsunkne linja rundt fongaren lissom .....hmmm, e ikkje glassfibersparkel som anna sparkel da , lett for å sprekke. hmm i dont know Vet ikke helt jeg heller... Mener å ha hørt at glassfibersparkel er bedre enn vanlig sparkel fordi den har lange tråder av glassfiber i seg - noe sparkel ikke har... Andre som også har gjort det, så bør fungere ganske bra da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Turbo og intercooler så begynner det å ligne :D trur ej heller bygge om til vr6:p men no e de nok OT her Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Turbo og intercooler så begynner det å ligne :D Trubo i 1,8 utgjør ca 140-150 hk - så må nok mer til en det... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Trubo i 1,8 utgjør ca 140-150 hk - så må nok mer til en det... Eller 500-700 hk. Spørs jo akkurat hvor mye penger du legger i det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hei hei. kan du fortelle litt mer om den hattehylla. fremgangs måte, og ting og tang du brukte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Eller 500-700 hk. Spørs jo akkurat hvor mye penger du legger i det. Joa sant nok det - tenkte på tubo-ombyggingssettet VWCarConsult selger til 40 000 jeg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Joa sant nok det - tenkte på tubo-ombyggingssettet VWCarConsult selger til 40 000 jeg... Ok, da skjønner jeg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg