Pudding Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hadde det ikke vært fett med en tråd med video av folka her sine fjernstyrte biler? Vet det er mange som både selger og driver med Kyosho MINIZ og andre varianter av mini biler... Jeg har seriøst lyst til å se hvordan de kjører i virkeligheten. Kan iallefall begynne tråden med en veldig gammel video av min Kyosho 1-10 bensin bil som prøver å spinne i alt for grov grus hehe enjoy! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Fin bil :) Jeg kanke så mye om det, men så ut til å gå greit og så veeeldig moro ut!! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 har en lik bil som deg jeg men er jo så inni granskauen lav... har du gjort noe for å heve den eller er det egentlig en rally bil med volvo skall? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 hehe jeg har borret masse hull i plast ramme sakene forran også satt i nye skruer og flyttet fjæringen mere utover slik at den blir mye høyere... litt motsatt tuning dette her da... det skal jo være en gateracer primært :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Skal filme bilen min på fredag, men har ingen steder å legge ut filmen. Kunne du lagt den ut Pudding hvis jeg sender den til deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Tenkte jeg skulle klage litt på at den ikke spant på fast feste (asfalt etc) men jaggu dro'n ikkenoen fete "burnouts" i garasjen ;) fett Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 hehe, den bilen oppfører seg helt likt som min 1/10 impreza.. får se om jeg klarer å lage en film med den, få med litt firhjulssladder og annet gøy.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 min er framhjuls:( men på våt asfaltfå jeg hjulspinn i toppfart som er ca 60 ofte.. :) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 w00t w00t hehe joda den kan spinne på asfalt også men du må flytte vekten på en eller annen måte for å starte det.. litt vanskelig, men utrolig morro :D VR6: jada jeg kan sikkert legge ut noe.. kontakt meg på irc (Pudding) eller mail eller tilnød pm bare... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 dritt rått:) vil se mer kjøring ikke bare sirkler...Var litt fet den U-svingen på asfalten!:cool: Hvor fort går den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 hehe hvor fort den går har jeg ikke anelse på... satte på nye bakhjul med mindre grep i dag dette kan bli bra bilen er bare bakhjulstrekk ja målet er en rc drifter :P ingen som vil kommentere vingen min??? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hadde jeg bare hatt digitalt videocam så :mad: Kan jo filme små dårlige quicktime filmer med digicam'et men det er ikke verd bryet trur jeg. (Io.m. at jeg har kjørt inn WD40 i motoren og satt bilen i skapet ;) Men hvis det blir noe våt asfalt snart skal jeg prøve å få med noen med kamera, ta fram bilen og få litt 4x4 drifting på teip :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 kompisen min har 4wd ja veldig annerledes kjørestil den breier liksom på alle fire også kan du styre litt med gass og sving... mens min 2wd "breisladder" liksom mye mer... uansett morro! :D kommer mer video av kjøring med bilen min i en volvoburning video jeg slenger ut på mediaforumet når jeg får den opp, pga det er video om 2 fullsize volvoer der også :P men kom igjen a må være noen andre på forumet her som har laget film om rc bilen sin!! vet det er noen som kjører på banen ved karihaugen og borti der... LMBK noe sin.. :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Pudding: Sender deg kanskje videoen idag, hvis kameraten min blir med å filmer. Skulle egentlig ha langkjøring i dag, men kjørelæreren hadde skrevet feil dato på kortet mitt. Var neste torsdag. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 jeg venter på nye drev og kulelager, så er jeg med.. det er en stadium truck med blankslitte bakdekk.. 1/10 rwd.. hehe.. ligger sidelengs som faen i 50km/t med den.. (såklart bare antatt 50km/t, men det går da fort) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg