Volvosix Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Back 2 topic.. tror det er bensin Pumpa.. prøvde å starte den når jeg ble taua, da starta den litt Og så kom den pluselig høyt oppi tur tall så stoppa den.... tror det er bensin pumpa noen som har formening om dette? Viss bilen ikke vil gå når du girgass og har den i fri, er det ett av to: mangel på bensin eller tenning. Jeg ville sjekka alle ledninger til coil og stift. Er utrolig sjelden det mangler bensin når den bruker bensin som du sier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 kan det ikke være bensin pumpa da? at den får litt bensin så vil ikke bensin pumpa gi mer bensin så dør den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 kan det ikke være bensin pumpa da? at den får litt bensin så vil ikke bensin pumpa gi mer bensin så dør den? går den på tomgang? evt med litt gass? du kan jo ta av bensinslangen til forgasseren og sveive rundt motoren for hånd så ser du .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 går den på tomgang? evt med litt gass? du kan jo ta av bensinslangen til forgasseren og sveive rundt motoren for hånd så ser du .... ja den går på tomgang men med et helvettes turtall, så går den en stund så stopper den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Får skjekka om det er bensinpumpa i morgen, går litt treigt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hvordan ser bensinfiltere ut Og hvor finner jeg dette? bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Bump-Bump-bump noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvordan ser bensinfiltere ut Og hvor finner jeg dette? bilde? dersom det ikke er et ettermontert filter så sitter det et filter i tanken;) man må ta ut lissom selve armaturet *måleren* Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 dersom det ikke er et ettermontert filter så sitter det et filter i tanken;) man må ta ut lissom selve armaturet *måleren* så sitter det et filter I tanken? skal jeg ta ut tanken? finner jeg et filter inni selve tanken? hehe jaja dette kan bli vanskelig for en amatør... knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 har ikke b230a filter i motor-rommet? eller er det knaskje uoriginalt? sånn transparent? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 er jo bare å ta å koble fra bensinslangen som går ut fra pumpa og inn på forgasseren og sette/legge slangen i en flaske elno så ser man om det kommer bensin og hvordan bensinen ser ut, om den er fylt med drit eller ser ren ut;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 har ikke b230a filter i motor-rommet?eller er det knaskje uoriginalt? sånn transparent? er nok ikke org.. men endel verksted/forhandlere bruker å ettermontere for å slippe styret i tanken osv.. man ser jo lettere om filteret er full av drit ol når man bare kan åpne panseret enn å ta ut filteret i tanken i hytt å gevær når når det er misstanke om at filteret er tett;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hmm.. så jeg skal ta av slangen fra Pumpa som skal til forgasseren, det skal jeg no klare.. tusentakk vomaz. men om jeg skal begynne å styre i tanken, skal jeg bare skru ned tanken, men hvordan i helvette skal jeg komme meg inn i tanken da? bedre å skrifte tank? hehe endel efarne skruvere ler sikkert nå hehe, men kjekt med litt kunskap fra folk som kan det da værtfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 så sitter det et filter I tanken? skal jeg ta ut tanken? finner jeg et filter inni selve tanken? hehe jaja dette kan bli vanskelig for en amatør... knock sitter et filter i tanken, ja;) :afro :afro når dette fra bagasjerommet;) under det firkanta lokket:) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg