Wunder-Barn Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei :) Jeg skal snart begynde på golf prosjektet mitt, og jeg kunne ha tenkt meg noen tips for å få golfen så tøff som mulig til minst mulig penger. Jeg håper det er mange som har tips for å få golfen så tøff som mulig :) Golfen er en orginal 84mod golf 2 cl 1.6liter.. Det jeg har gjort til nå er: montert sports ratt, "styling" pedaler, leather look sete trekk og cd/mp3 spiller. Har alt av sterio liggende klart til montering untatt forsterker til subben og et kabel sett.. Legg gjerne ut bilder av hvordan dere har gjort det på deres bil, men husk! LAV BUDSJETT happyhappy Bilde: Mvh Tom :hello: Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 du får tak i billige senkesett.. og ett sett breddede felger, brukt? .. da er du langt.. :D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ja jeg har sett de har TÜV godkjente senke sett på mobilsentrum til ca. 1000lappen.. men hva koster det å få bilen godkjent med dem?? vurderer å gå løs med vinkelsliper :P noen som har tips til store, BILLIGE felger? :P Mvh Tom Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 16" felger med skikkelig kant.. er ratt sammens med senket bil.. kan da ikke vera så dyrt.. ? ikke begynn å kapp da man..?!?!? tviler på at du får godkj det da Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Ikke kapp. Ikke noe særlig, og tusen kroner er ikke altfor mye. Bilen blir bedre å kjøre også. :) Hva med å lakke den matt svart, matt armygreen eller noe sånt? Kan få et ganske sært stuk på den da. edit: Sjekk denne, da.. Riktignok en einser, men den er bra fet. :) (dama er rå også :p) http://kaldblod.web.surftown.dk/forum/IMG_0322.jpg Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 en 10 punkts liste for at du kan få en fet golf!: 1. Senk 2. 9x16 felger med goooooood kant 3. back to black på fangere 4. litt toning på ruter.. ikke mye men litt 5. emblemfri grill 6. klare blinkers 7. glassklare baklykter (rød/hvit) 8. fjerne sidelista (denne sitter limt på din) 9. 88 dører med lakka original speil evt pkt 10 10. lakkerte speil (i original farge) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ser ut som om du burdte skaffe deg breddere også..til skjermene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Mobilsentrum selger TUV godkjente senkefjører til litt over 1000,- men om du ser etter senkefjører til Jetta, så koster de 700,- også TUV godkjente.. Jeg bestilte til Jetta, i TUV papiret er de godkjent for Golf og Jetta (19E).. Holder selv på med et prosjekt, lavt budsjett.. pga skolegang.. Samme modell som din.. Istedet for å spytte store summer i noe som alle har, (ja, tenker på 90-fangere, skjermbreddere, downforcer, emblemfri grill) så bruker jeg pengene på glassfiberduk, polyester, hærder og fugemasse.. Bygger stylingen selv.. Da er det kun tålmodigheten og litt erfaring, så kan man sitte igjen med komplett Rieger GTO styling, til halve prisen av "standard styling" Grillen støper jeg selv, skal minne litt om grillen til ventoen i F&F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Senke fjærer gikk som regel ikke mer en 40 mm senk, dvs for å senke mer må man bytte dempere. 40mm senk er fortsatt som å kjøre høydehus. Nei jeg annbefaler deg i å ta en titt på ebay.de Der finner du mye bra og billig. Gewinde: 2000 Baklykter: 200 Blinkers: 150 Hovedlykter :300 Effektanlegg: 600 Monovisker: 400 Sum 3650 Felger finner du på forumet her. Jeg solgte nettop noen fete 8x15 dorull felger for 3000, og det er ikke gæli. Dette er brukte priser seff. Men du finner mye bra der til en billig penge. Frakt kommer i tilegg. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Få deg en grill med enkle lykter og emblem Shine fangerne dine så de blir ordentlig svarte Få på en leppe Polèr bilen Senk den skikkelig med Gewinde (MYE senk!) Få på noen 8x15", evt. 9x16" Store felger kler ikke Golf så bra med mindre det er totalt gjennomført. Og det blir det aldri med lavbudsjett. Selvom det er lavbudsjett så vær så snill å ikke gjør det så jalla som mange andre da.. da er det bedre å beholde den original. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 mine tips! ikke 90 fangere, bare kraftig senk å gromme felger! pirelli p slots eller noe? med spacere!, glassklare frontlykter, singel grill med emblem! å krystalklare baklykter! da har du kommet langt;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Skal du gjøre det billig, må du regne med å gjøre en ekstra innsats selv. Det er det som gjør det ekstra kuult også. I mine øyne er 96% av bilen kombinasjonen mellom senking og felger/dekk. Kjøp deg et Supersport Gewinde (helst et som er dyrere da som feks FK men men). spar heller litt lenger enn å kjøpe noe billig. Finn deg noen sære felger fra feks Renault 5/19 Turbo elns, poler og lakk de. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jeg har hørt om et sykt billig senkesett som heter Black&Decker Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 bosch og har billige Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Du kan fint senke 60mm uten at det går ut over originaldemperene på golf. Og gewinde? det er lov til å si justerbart, gewinde(=skruegjenger) er ikke noe merke... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg