Gå til innhold

Audi S4 info | Forsikring etc.

Ranger emnet


|RockFordFosGate|

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er en 18 åring nå, og når jeg nærmer meg 19 års alderen etter litt jobbing i Nordsjøen har jeg lenge nå tenkt meg en Audi. Sett lenge på S2 osv, funnet ut litt info om forsikring og alt det der, prisene på S2 ligger jo på det de fleste av dere vet, ca 150 +/- . Så begynte jeg og få øynene opp for S4, fant jo mange avanter til 90k på finn.no blant annet. Regga som varebil, grønne skilter.

 

Så lurte jeg litt på forsikringspremie og utgifter på disse, generellt? Også sett i sammenligning med S2. Gjerne info fra folk som har hatt S4 eller S2.

Vil ikke ha kommentarer som; "En 19 åring dreper seg på S4" osv.. Det driter jeg i, rett og slett :)

 

Best Regards;

Sveinung Sandnes

Bil kommer etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ganske nøyaktig ett år siden så hørte jeg på forsikring på audi s2 og ford sierra cosworth.

 

var i mamma sitt navn med full bonus. hørte hos vesta. kom på rett over 12 000 for delkasko på begge de bilene. var fullt kaos for å få vite pris, de måtte ringe inn til hovedkontoret og få godkjenning av en der inne til å kunne gi pris siden det var så spesielle biler. kom vel på 15-16000 med full kasko. var vel bare 8000 i kjørelengde. og måtte ha alarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humz, har jo hørt om 19 åringer som har S2 med fullkasko på seg selv, pris 14000,-

Men får høre med selskapene da, synd at forsikringen skal være så hissig. Tenkte det ikke var så gærnt når det var grønne skilter, men men.

Har så og si fått jobb i Odfjell Drilling, blir vel Deepsea Delta eller Heidrun :) Har ikke starta helt enda, så, time will show.

Bil kommer etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2.2 s4 93 mod.

jeg betaler ca 7500 i full kasko. jeg har 70 % og er 23 år.

 

skjønner ikke helt hvorfor folk må betale 13-14 000 liksom. hør med gjensidige , de er billige.

 

krever ikke noe sporing el noe sånt heller.

 

Jonny

Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4)

2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+)

1. plass norges cup dbdrag 2007

Pers dbdrag 158 dB

Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har en 2.2 s4 93 mod.

jeg betaler ca 7500 i full kasko. jeg har 70 % og er 23 år.

 

skjønner ikke helt hvorfor folk må betale 13-14 000 liksom. hør med gjensidige , de er billige.

 

krever ikke noe sporing el noe sånt heller.

 

Jonny

 

 

Som jeg skulle sagt det selv. Har 75% bonus (på min far), full kasko og 18k i kørelengde. Betaler kun kr. 7400,- Dette er i GJENSIDIGE!

4 ringer, 5 høl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadern sjekka for moroskyld hva If... skulle ha på S3'en. Da var det en hel masse kriterier som måtte oppfylles, OG sporingssystem for i det hele tatt å få forsikra den. Jeg har via DnBNOR, som er Gjensidige, og de krever ikke stort. Var billigere også...

Spørs om ikke Gjensidige er selskapet å prøve, sånn det ser ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår