Gå til innhold

Mr Kjakan: Mercedes Benz E300 - Prosjekt

Ranger emnet


kjakan_mm

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

2810022.jpg

 

M3 speil er noe av det desidert verste jeg også vet, stort sett på alle biler, men jeg bestillte meg et par nye speiler nå, type K6, og disse var meget pene på bilen faktisk. Har også integrert blinklys i speilet så jeg får fjærna de stygge blinklysa på skjermene. Kombinert med klarglass ellers på hele bilen så tror jeg dette blir knall. Skal lakke bilen 040 sort og på med 500-skjermer i glassfiber :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2810022.jpg

 

M3 speil er noe av det desidert verste jeg også vet, stort sett på alle biler, men jeg bestillte meg et par nye speiler nå, type K6, og disse var meget pene på bilen faktisk. Har også integrert blinklys i speilet så jeg får fjærna de stygge blinklysa på skjermene. Kombinert med klarglass ellers på hele bilen så tror jeg dette blir knall. Skal lakke bilen 040 sort og på med 500-skjermer i glassfiber :hello:

hvor får man kjøpt sånne speil? de var rååe

-BMW e46 2003mod 1,8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner seg ikke å betale femdobbel pris for disse speilene på xtremecar :hammer

 

Gå på http://www.ebay.com og søk på "m3 g2" så kommer det opp endel.

 

Du får dem der til rett over 400 kroner med frakt. Kjøpte dem derfra, og kvaliteten er helt ok :) I prisen er elektrisk justerbart og adapter til din bil (hvis du er heltdig og finner) inkludert. Blinklys er seff også inkludert kiddie

 

Pass på å bestille elektrisk justerbar og ikke manuell.

 

Mvh

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu igjen... skjedd veldig mye nå..

fronten er 94mod, kjørt rundt med grønn front en stund nå.. (autoværnet redda livet mitt)

 

skal lakke dette denne uken... samme fargen som resten, frem til jeg lakker hele svart til våren..

 

har også 95mod koffertlokk, men trur jeg dropper å sette det på før jeg lakker den svart, syntes det gamle er litt tøffere i den fargen bilen har nuh...

 

har masse bilder å vise, men må få lagt dem inn, soon my friends.. soon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Det gikk akkurat uten å kutte..

men det er kanskje ikke så bra for lyden om høytalerne er nærme metall?

magnet opplegget mener jeg:p

 

 

Det er helt OK å ha magnetmassen i nærhet av stålet, sørg bare for at magnetene eller chassiset på høyttaleren ikke har fysisk kontakt (det vil høres som skrape/dirre lyder). Pass kun på å ikke kappe der MB har lagt inn bærende konstruksjoner (det er ikke problem ved montering av to 6x9"). PS. om du skal ha subber i bagasjen så låter det mye frekkere om du bokser inn 6x9" erne i underkant av hattehylle - da får de en langt lettere jobb (i å med at subbene ikke flytter på 6x9" membranene), samt deler dem ca 70-90Hz for høyere effektivitet fra forsterkere og vips: cleanere lyd er resultatet. i MB`n passer det superdupert med 4" i daschbord som front filler (bør da deles på 150-180Hz.

-97 Mercedes C180

-10 Honda Insight Hybrid
-03 Land Rover Freelander 1,8 S
-78 Porsche 911SC 3,0
-65 Porsche 911 3,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår