
fanatic124
Bruker-
Content Count
38 -
Joined
-
Last visited
About fanatic124
-
Rank
Registrert bruker
- Birthday 02/19/1987
Contact Methods
-
Bosted
Porsgrunn
-
Pent brukte LED baklykter til alle W124 utenom stasjonsvogn. Pene sotede/røde klarglass. 800,- Hella orginalsotede baklykter til alle W124 utenom stasjonsvogn. Strøken stand. 800,- Kamei øyelokk til alle W124 før 1993 (pre facelift). Pris 150,- pluss frakt Orginale Mercedes Benz sportspedaler. Passer alle W202 W210 W211 W203 W208 W209 og W124 med manuell girkasse. Nye. Selges kun for 300,- 2 stk orginale AMG emblem til S SL E CLS CL C ML G og mange fler. Disse emblemene er til å sette i setene. 250,- Saccoplank dørdeksler til 124 sedan og stasjonsvogn. Komplette sett med lilla og grå. Ett sett har komplette kromlister. Det andre settet mangler noen kromlister. Passer 230E 300E 200E 230TE +++ Selges tilsammen for kun 500,- Selvklebende koffertlokk spoiler til alle W124 sedan før 1993. 100,- Lite brukte og bra motorfester til W124 serie 200-300 motorer. Pris kun 200,- for begge. Lite brukt låsekasse og tenningslås til alle W124 biler. Pris kun 200,- Fuelrail til alle Mercedes M102 motorer som bygges om til datastyrt innsprøytning. Pris 150,- Universal ryggesensor med 2 sensorer. Kan lakkeres i bilens farge. 150,- Brabus merker til alle Mercedes. Koffertlokk merke og merker til forskjermer. Pris 150,- inkl. frakt Støtfanger bak til Mercedes 500E. Shabby tilstand. Med kromlister. Pris 500,-
-
Selger et SPAX coilover kit RSX824 til SAAB 9-3ss eller sc som kun er gått et år. Dette har også justerbar rebound. Leveres med TÜV papirer. Må vekk fort, selges for kun 3000,- + evt. frakt Send mail: verolab (at) gmail (dot) com
-
Ny mellomstor turbo med v-band kobling selges. Konfilter, stålomspunnet oljesmøringsslange og 2,5" V-band flens i galvanisert stål følger også med. Er kinaprodusert turbo, men denne skal være av bedre kvalitet enn de tidligere modellene (mao. denne er mer skikkelig bygget og balansert). Data fra produsenten: * T3 .63 Trim * Intern wastegate * 3" inn på kompressorhus * 2" ut fra kompressorhus * Kompressorhjuls diameter 54.28 /71.32 * Turbinhjuls diameter 55.79 /63.36 * Eksostrim A/R .63 * T3 flens * Downpipe kobling 2,5" V-Band * Fabrikkinnstilt wastegate på 8 psi * Kun oljesmøring * God for 325-350 HK Kontakt på PM eller mail, evt. på tlf. 45462102 dersom du har spørsmål. Pris 2500,-
-
Vi er 2, og muligens flere gutter som ønsker å leie en romslig garasje i Haugesundsområdet for å kunne skru bil. Er det noen som har, eller vet om noen som har ledig garasjeplass til utleie? På forhånd takk. :pray
-
Stemmer...Var en fyr som fikk meg ned for å se på den (ikke selgeren). Skulle visst være i fin stand og greier, med bra skinninteriør. Ble ganske irritert, for det var bomtur! Han selgeren ville ha 25.000 for den, men jeg kunne få den for 20.000 da....:P Ble dårlig med det gitt...Hadde ikke akkurat olja inn sylinderne før han satt den fra seg heller dukenukem Hvor mye måtte du gi for den?
-
Driver og duller med min egen bil for å få den ferdig. Komplett 500-bodykit med fangere, skjermer, hjulbuer og AMG Gen2 sideskjørter kommer til å komme, men ikke før jeg skal bygge om store deler av bilen i karbonfiber, hvilket kommer til å bli om et par år, tipper jeg. Forøvrig har jeg en bakrutespoiler tilsalgs, som trenger sparkling før den ser bra ut, og et par breddebuer bak klare. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10860590
-
Prosjekt: Mercedes ce230
fanatic124 replied to Qutex's topic in E-Klasse (W123 / W124 / W210 / W211 / W212)
Glem EVO-styling og 2,3-16V motor, den er ikke no bedre utgangspunkt enn motoren som sitter i bilen din orginalt. Den har litt mer effekt, og en økning i dreimomentet som tilsvarer en fis. Du kan dra ut endel effekt med orginalmotoren dersom du monterer rotorløs tenning og datasprut, som f.eks megasquirt. Vil tippe ca. 250 bakhjulshester, og rimelig bra dreimoment. Men pass på, orginalrådene tåler ikke med enn ca. 1,2bar ladetrykk, og da må tenningstimingen være perfekt. Jeg har faktisk sett EVO2 styling på en coupé, og det ser mildt sagt helt jævlig ut etter min mening (liker ikke EVO2 på 190 heller), og et scoop på panseret er ikke nødvendig selv om du turbokonverterer, det kommer bare til å ruinere hele designet på den flotte Coupé'n din ;) -
Dersom skjermen står i spenn, så presser du den på plass mens du får en kammerat av det til å varme opp glassfiberen/gelcoaten med en varmluftspistol. Glassfiberen endrer da form, og vil ikke stå i spenn. Har selv gjort dette med stort hell :D