Gå til innhold

fanatic124

Bruker
  • Innholdsteller

    38
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om fanatic124

  • Bursdag 02/19/1987

Contact Methods

  • Bosted
    Porsgrunn

fanatic124's Achievements

  1. Pent brukte LED baklykter til alle W124 utenom stasjonsvogn. Pene sotede/røde klarglass. 800,- Hella orginalsotede baklykter til alle W124 utenom stasjonsvogn. Strøken stand. 800,- Kamei øyelokk til alle W124 før 1993 (pre facelift). Pris 150,- pluss frakt Orginale Mercedes Benz sportspedaler. Passer alle W202 W210 W211 W203 W208 W209 og W124 med manuell girkasse. Nye. Selges kun for 300,- 2 stk orginale AMG emblem til S SL E CLS CL C ML G og mange fler. Disse emblemene er til å sette i setene. 250,- Saccoplank dørdeksler til 124 sedan og stasjonsvogn. Komplette sett med lilla og grå. Ett sett har komplette kromlister. Det andre settet mangler noen kromlister. Passer 230E 300E 200E 230TE +++ Selges tilsammen for kun 500,- Selvklebende koffertlokk spoiler til alle W124 sedan før 1993. 100,- Lite brukte og bra motorfester til W124 serie 200-300 motorer. Pris kun 200,- for begge. Lite brukt låsekasse og tenningslås til alle W124 biler. Pris kun 200,- Fuelrail til alle Mercedes M102 motorer som bygges om til datastyrt innsprøytning. Pris 150,- Universal ryggesensor med 2 sensorer. Kan lakkeres i bilens farge. 150,- Brabus merker til alle Mercedes. Koffertlokk merke og merker til forskjermer. Pris 150,- inkl. frakt Støtfanger bak til Mercedes 500E. Shabby tilstand. Med kromlister. Pris 500,-
  2. Universal oilfeed til turbo. 1 meter med div pakninger og fittings. 100,- Evt. 50 kroner i frakt mot forskuddsbetaling :)
  3. Selger et SPAX coilover kit RSX824 til SAAB 9-3ss eller sc som kun er gått et år. Dette har også justerbar rebound. Leveres med TÜV papirer. Må vekk fort, selges for kun 3000,- + evt. frakt Send mail: verolab (at) gmail (dot) com
  4. Ny mellomstor turbo med v-band kobling selges. Konfilter, stålomspunnet oljesmøringsslange og 2,5" V-band flens i galvanisert stål følger også med. Er kinaprodusert turbo, men denne skal være av bedre kvalitet enn de tidligere modellene (mao. denne er mer skikkelig bygget og balansert). Data fra produsenten: * T3 .63 Trim * Intern wastegate * 3" inn på kompressorhus * 2" ut fra kompressorhus * Kompressorhjuls diameter 54.28 /71.32 * Turbinhjuls diameter 55.79 /63.36 * Eksostrim A/R .63 * T3 flens * Downpipe kobling 2,5" V-Band * Fabrikkinnstilt wastegate på 8 psi * Kun oljesmøring * God for 325-350 HK Kontakt på PM eller mail, evt. på tlf. 45462102 dersom du har spørsmål. Pris 2500,-
  5. Vi er 2, og muligens flere gutter som ønsker å leie en romslig garasje i Haugesundsområdet for å kunne skru bil. Er det noen som har, eller vet om noen som har ledig garasjeplass til utleie? På forhånd takk. :pray
  6. Stemmer...Var en fyr som fikk meg ned for å se på den (ikke selgeren). Skulle visst være i fin stand og greier, med bra skinninteriør. Ble ganske irritert, for det var bomtur! Han selgeren ville ha 25.000 for den, men jeg kunne få den for 20.000 da....:P Ble dårlig med det gitt...Hadde ikke akkurat olja inn sylinderne før han satt den fra seg heller dukenukem Hvor mye måtte du gi for den?
  7. Hmm, synes jeg kjenner igjen den bilen på bildet ditt jeg. Er ikke det den rustne 300E'n med gåen topp, 500-skjermer, standard bakfanger, lorinser frontfanger, samt hullete skinninteriør? :P
  8. mmm-jaha? Får jo tak i kopi av 500-styling rundt om allerede da så, men mye problem er at folk er så lite nøye når de støper skjermene, slik at man bl.a. får porer og bobler i finishen, samt tynne støp som ikke er særlig holdbare....
  9. Driver og duller med min egen bil for å få den ferdig. Komplett 500-bodykit med fangere, skjermer, hjulbuer og AMG Gen2 sideskjørter kommer til å komme, men ikke før jeg skal bygge om store deler av bilen i karbonfiber, hvilket kommer til å bli om et par år, tipper jeg. Forøvrig har jeg en bakrutespoiler tilsalgs, som trenger sparkling før den ser bra ut, og et par breddebuer bak klare. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10860590
  10. Glem EVO-styling og 2,3-16V motor, den er ikke no bedre utgangspunkt enn motoren som sitter i bilen din orginalt. Den har litt mer effekt, og en økning i dreimomentet som tilsvarer en fis. Du kan dra ut endel effekt med orginalmotoren dersom du monterer rotorløs tenning og datasprut, som f.eks megasquirt. Vil tippe ca. 250 bakhjulshester, og rimelig bra dreimoment. Men pass på, orginalrådene tåler ikke med enn ca. 1,2bar ladetrykk, og da må tenningstimingen være perfekt. Jeg har faktisk sett EVO2 styling på en coupé, og det ser mildt sagt helt jævlig ut etter min mening (liker ikke EVO2 på 190 heller), og et scoop på panseret er ikke nødvendig selv om du turbokonverterer, det kommer bare til å ruinere hele designet på den flotte Coupé'n din ;)
  11. Men i svarte helsikke da :S Har ikke fått noen mailer jeg....Kontakt meg på PM angående breddebuer (har liggende), men bakrutesenker rekker jeg dessverre ikke med det første, så det får vente en goooood stund...
  12. Dersom skjermen står i spenn, så presser du den på plass mens du får en kammerat av det til å varme opp glassfiberen/gelcoaten med en varmluftspistol. Glassfiberen endrer da form, og vil ikke stå i spenn. Har selv gjort dette med stort hell :D
  13. Oi, lenge siden jeg har vært her! For bestilling kontakt meg på mail folkens! verolab@gmail.com Send mail så ordner vi det til! Passformen er bra og kan evt enkelt formes til med varmluftspistol. Man bruker de orginale saccoplankene bak, det trengs ikke noen 500-plater :D Mvh Martin
  14. Hei du, vanskelig å si, tipper på om en 2 mnd tid =) Mvh Martin
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår