sp0ky Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ok MEn du spurte hva vi mente. så da svarte jeg..! Men smaker er (heldigvis) som baken. den er delt! Men gå for store felger med feit kant Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 det er nok ikke noe problem lengre, gjør det snart;) Spar dere for komentarer som "mindre pent", da kan dere heller holde det for dere selv, og ikke søple til tråden min.. du må finne chassi nr for min skyld..trenger den farge koden..er ganske så få mercer i den fargen.. og du spurte jo om meningen til folk så om de skal holde det for seg så..hmmm...kebab? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 er ikke det den der sjøgrønn fargen da? Mener det er endel 124 som har den fargen? Bra prosjekt foresten :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hm, prøvd å sjekke nå.. På den lille platen der det står vekt osv på, står det WDB og et 12siffra nr. på platen som er i samme farve som bilen står det maasse tatt hulter til bulter, eller ser jo det er et system men.. Ingen av de er 17 siffre, slik som siden som ble oppgitt krever. Farve kode er vel 6 siffre? er et 6 siffra tall der (på den lakkerte), men det var ivertfall ikke farvekoden. slik kan man vel sjekke i PS.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Nå har jeg fått meg hvite blink forran.. =) kom endelig inn en bil med vestre lykt :thanks Så nå skal jeg: - Lakkere grill svart (Krom bevart) - Hvite blink forran og på forskjermene Bilder kommer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hmm...du kan jo ta bilde og legge ut av den plata som er i lik farge med bilen? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ramme nr ditt er 17 siffer, inkludert WDB og alle bokstavene nummeret måtte inneholde. Hvis du ikke får noe ut av den russiske sida, så tar du med deg vognkortet ditt ned til BOS og finner farvekoden der... Farvekode mercedes 124 er som regel kun 3siffer, for eksempel 199 som er på min, det er grå/svart metallic. Men hva er rammenr ditt ? (komplett med wdb, siffer og bokstaver) Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitX Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ligna egentlig på samme farge som fadern har på sin W124 rauchsilber metallic, på norsk røksølv metallic :) husker ikke fargekoden i farta, kan sjekke det ut Wicky om du vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Ligna egentlig på samme farge som fadern har på sin W124 rauchsilber metallic, på norsk røksølv metallic :) husker ikke fargekoden i farta, kan sjekke det ut Wicky om du vil? gjerne det..skal prøve å legge ut bilder av min forrige merce med lignende farge..hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 fjernet etter trådstarters anmodning.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 tre bilder av bilen og tre forskjellige felger på den:p Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 tre bilder av bilen og tre forskjellige felger på den:p noen må jo bytte felger hver sommern..hehe..hadde tross alt bilen i tre år så.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 pent=) Likte de øverste felgene best forresten...:p hehe... ååh, hååper oeg gleder meg til det kommer en sånn med "nytt" panser inn på jobben.. er vel fra 94 og 95? Må ha det.. =D snøen forsinker prosjektet litt desverre, men prøver å få ting til.. Imorgen skal jeg ta av diverse ting til bilen min fra en annen bil, blandt annet: Bærearmer (med bærekule) - Side-Dekslene langs siden (de grå-Svarte) - Da også plasten utenfor kanalene - Noen deksler i bagasjerommet som jeg mangler - Venstre spiralfjær forran - + noe mer jeg ikke kommer på i farta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 trenger du senkesett?har ett liggende..300kr?eller skal du vente til en bil kommer til hoggern?hehe..om du er nevenyttig og kan rette opp ting så har jeg en småbulka 94-panser liggende..500kr?det panseret kom som facelift i 1994..men da er det vel best å ha de nye dekslene på siden og nye bagasjelokket også..har bagasjelokket også liggende..400kr?hehe...blei visst en salgstråd detta... de øverste felgene var lorinser i polert utgave..solgte dem altfor billig i grunn..savner den bilen..hørte rykter om at den kjørte i fredrikstad for tiden..hmm..bare potta på den kosta meg 6500kr... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 en morsom detalj på merca mi var at skilt nr endte på "230"..siden bilen var en 230..hihi..den bilen gikk vel igjennom 5/6 felg skifter fra september 2001 til februar 2005! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg