Gå til innhold

Stort nok rom til forsterker?

Ranger emnet

eyzo

Anbefalte innlegg

Endelig fått montert i suben jeg har bygget.. Monterte forsterkerene mine bak på kassen..

Men blir det stort nok rom for forsterkerne her? Tenker på om det vil bli for varmt ovs..

DSC00145.jpg

Kommer til å kjøre med seteryggen nede når jeg kan, men er ikke alltid jeg kan det knock

Hiver med et bilde av bagasjen også:

DSC00144.jpg

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du får litt mellomrom mellom forsterkeren og underlaget vil hjelpe VELDIG mye... sett et par muttere mellom festen og underlaget og bruk noe lengre skruer. Cadenze Z600 skal ikke trenge det men skadder ikke heller. Gjerne en halv centimeter klaring hjelper mye som sagt :hello:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 2x 3004SPL subber?

er i og for seg nok plass rundt forsterkerene vil jeg tro, men spiller du veldig høyt over tid kan det bli litt vel hett ettersom det ser ut som det er tett videre inn til bagasjerommet?

Det er 2 x 3004SPL subber ja.. Det er ikke helt tett, er en liten åpning på sidene å enda litt større i taket.. Varmen stiger jo så går vel greit :)

Gravstein: Det er ikke en Z800 men en Z600..

Om det er en ultradrive eller ikke vet jeg faktisk ikke.. :b

Noen som har specs på den forsterkeren forresten?

Cadence Z600

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du får litt mellomrom mellom forsterkeren og underlaget vil hjelpe VELDIG mye... sett et par muttere mellom festen og underlaget og bruk noe lengre skruer. Cadenze Z600 skal ikke trenge det men skadder ikke heller. Gjerne en halv centimeter klaring hjelper mye som sagt :hello:

Skal prøve det...:) Cadencen blir ikke noe særlig varm.. Men Soundstreamen lager litt mere varme..

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser veldig pent ut det der. skulle ønske jeg tok meg like lang tid til å installere også, men rekker jo nesten aldri å få det pent før det må skrus ut igjen for endringer... hehe

hvordan er lyden med lukket kasse? hvor stor kasse bruker du?

Heh.. ja ble ikke så gale.. liker når det ser veldig "cleant" ut.. Kjøpte 2 MDF plater.. brukte bare ene.. så når jeg kjeder meg kan jo jeg kansje bygge en portet kasse også på gøy :b Men synes lyden ble veldig bra.. rask å fin bass.. 35 L i hvert kammer.. Men da regnet jeg ikke med volumet på elementet.. Vet ikke om det er regnet med i volum anbefalinger eller ikke.. Så tok en kjangs :)

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider