TurboTony Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 er det noen som vet åssen ratt detter er i volvo min? og hvor man får kjøpt en sånt...... Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 noen????? sick Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Står vel slått inn på baksiden eller noe? Pleier å stå merke på det ett eller annet sted.. Det ser ut til å være ganske gammelt, en kompis har masse sånne som han bruker i bulkerally... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Heihei:) Det ligner litt på mitt ratt, men mitt er ifra 1978 og heter Astrali, knalle godt ratt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo tobben Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 amazon ratt? har et sant liggende som er plukka fra amazon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Er ikke noe originalt Amazonratt nei, men det sto et likt ratt i en Amazon jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det rattet ligna veldig på mitt.. Og det er et luisi-ratt. Aner ikke hvilken modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvor fikk du tak i volvo sentercap til luisi rattet? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 den girkula som er på d øverste bildet var rå da...hehe svigers har sånn i bilcross bilen... hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 er det noen som vet åssen ratt detter er i volvo min?og hvor man får kjøpt en sånt...... Tror det heter "formuling" eller noe i den dur, skikkelig 80`s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvor fikk du tak i volvo sentercap til luisi rattet? fikk jeg med på kjøpe, når jeg kjøpte den Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Luisi dette ja! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Luisi dette ja! tnx :hello: , håper på at du er 100% sikker men er det skjeldent?? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvor fikk du tak i volvo sentercap til luisi rattet? Stod på når jeg kjøpte rattet, brukt, så aner ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 tnx :hello: , håper på at du er 100% sikkermen er det skjeldent?? Ikke sjelden nei..Selges på mekonomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg