Gå til innhold

isbanekjøring på Tretten (Losnavatnet)

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, en kontaktperson er et must! Forøvrig kommer det en hel bråta med Modøler i dag! Blir vel subaruuu, gamle volvoer og rustne Ascona C'er da? :D Ellers kommer det noe Cossie har jeg hørt. :) Det blir saker!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAT: Ring dit davel din stutum.. Du fekk jo nr dit i går.

Regner med at jeg, zeeker, du, Hans Erik og E30 big kommer.

 

Kontaktperson: +47 970 67 095 - Trond.

PS! Siste kjøring for sesongen på søndag! :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAT: Ring dit davel din stutum.. Du fekk jo nr dit i går.

Regner med at jeg, zeeker, du, Hans Erik og E30 big kommer.

 

Kontaktperson: +47 970 67 095 - Trond.

PS! Siste kjøring for sesongen på søndag! :)

 

når på søndag er det a?

 

prøve å ta turen opp å kikke litt kanskje

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktperson: +47 970 67 095 - Trond.

PS! Siste kjøring for sesongen på søndag!

 

Er vist får alle mann... kjøring onsdag fra 16-20 og søndag fra 12-18..

200 kr og kjør så mye du vil..

Husk hvite alt. grønne skilter da folkens :) Greit å være der halv tolv - kvart på tolv. Sist kom vi 10-12 biler i følge, og da tok det litt tid å fylle ut papirer etc.

 

Var 75cm is forrige helg. Sku duge det. Yo, Rasta-fari mon. Bra du stiller opp, selv om det er et stykke. Det er ekte øhh.. "Volvo entusiasme" det. :cab

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk hvite alt. grønne skilter da folkens :) Greit å være der halv tolv - kvart på tolv. Sist kom vi 10-12 biler i følge, og da tok det litt tid å fylle ut papirer etc.

 

Var 75cm is forrige helg. Sku duge det. Yo, Rasta-fari mon. Bra du stiller opp, selv om det er et stykke. Det er ekte øhh.. "Volvo entusiasme" det. :cab

 

Hai. I will doriftoooooooooo...

 

/Rasta-fari mon

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Razer: Synd med skallebanken i rådene dine. Men jeg vet du kommer tilbake sterkere neste år :) Så ut som at både gamlingene dine og de små moret seg på isen i dag. Pluss i margen for sterkt oppmøte fra innafor, Rastafari mo'n! sombrero

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veid, og funnet for lett.

De sa jeg ikke kjørte fort nok rett å slett

 

Og jeg som ville kjøre med de store gutta

jeg må nok innrømme, jeg ble litt på tuppa

 

Det var like før jeg felte en tåre

og nesten la inn min siste åre.

 

Men jeg fikk vist dem, jeg kjørte fort

Ikke det de sa,,, som en liten lort

 

 

Det som egentlig skjedde når jeg skulle kjøre på Tretten var at jeg skulle ut på den store bana (De har en liten og en stor) og ble henvist til den lille bana. Det så jeg ikke noe problem med, ettersom det var mange biler utpå den store og tenkte som så at da skal de bare regulere antall biler. Etter litt kjøring på den lille bana kjørte jeg inn i depoet igjen. Etter en liten pause tenkte jeg at nå kan vi vell kjøre på den store bana. Da ble vi igjen henvist til den lille bana. Igjen kjørte jeg noen runder der og inn depoet igjen. 3. gangen jeg skulle ut å kjøre igjen ble jeg stoppe på vei ut på den store bana (igjen....) og da spurte jeg hvorfor. Det jeg fikk til svar var at bilen min var for "klein". Altså at den gikk for dårlig, og at jeg ikke hadde gode nok isdekk bak. Og dermed ble hastighetsforskjellen for stor og dermed ble jeg til hinder og kunne skape farlige situasjoner.

 

Igjen kjørte jeg inn i depoet

 

Etter en stund i depoet pratet jeg med banemesteren, og han sa at jeg kunne kjøre på den store bana mens han brøytet der bare jeg tok hensyn til han. Da skulle jeg endelig få kjøre på den store bana. :) Men etter en stund begynte det å komme flere biler (De som gikk styggfort) en 240, sierra og en merche med ishjul. Jeg skal innrømme at de kunne kjøre fortere en meg i utgangen av svingene og dermed kunne ta meg igjen, men det gikk jo ikke så fort som de som henviste meg til den andre bane sku ha det til.

 

Etter denne turen på den store bana ble jeg ikke henvist til den lille bana lenger. Ikke vet jeg om de så at jeg kunne kjøre fort læll, men men.

 

Jeg er glad for at dagen endte godt :)

 

 

Dette er på ingen måte "håning" mot banepersjonellet men jeg syntes at den begrunnelsen var litt tynn.

 

Skyt meg den som vil

 

 

Edit: Litt rettskriving

Zeeker - The Only One

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår