Gå til innhold

Hva tror folket om min mindusvisker motor? (Defekt?)

Ranger emnet


AlpejoHn

Anbefalte innlegg

(Ser at alle bruker det typiske "hva synst folket om" på nesten alt for tiden, så hva syns dere om vindusvisker motoren min :popcorn ?

 

Saken er:

Da jeg skrur den på, da går den greit.. Men avatil så vil ikke den "gå til bake i posisjon", den stopper der den står når jeg skrur av.. Men så plutselig så stopper den på rett punkt.. (går tilbake av seg selv) Og somme ganger så stopper den ganske langt opp på ruta, på intervall for eksempel.. da gården, stopper ganske langt oppe, og begynder å gå igjen få sekunder etterpå..

 

Er vel ikke noe annet en motoren som er defekt kan jeg tenke meg.. Er vel ikke noe med releet dette her?

 

Men liksom, hva SYNS folket om motoren? Devil

 

"Hva er deres meninger?" hehe.. Men tilbake til alvårlig.. Er vel mest sansynelig at det er motoren? (kan nevne at selve bryteren virker veldig slapp ut.. er ikke noe "hakk" som skiller stillene liksom.. KAN det være bryteren? :eek:

 

Håper på et klokt svar :usa:

 

Edit:

Beklager alle de "hva synst folket", klarte ikke å holde meg :hello:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene!

 

Jeg tror det er motoren ja.. Skal prøve å bytte den å se hvordan det funker da :)

 

du burde smøre opp overføringsystemet også...

vis det går tregt så kan det ende med at du brenner pussermotoren.

 

Har du noen spesielle metoder å smøre på? Overføringene ligger liksom lengst inne i dash bordet :P Så om du har noen bra tips så skrik ut ;) :bump

 

Takk folkens!

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av lokket på pussermotoren, så skifter du et kontaktstykke som ledningene er koblet til.

Koster ca. 150,- hos Volvoforhandleren..

Dette er et standard problen på 240'n

___________________________________

V-40 T4 2001 konebil 960 3,0 1995 bruksbil

C70 T5 1998 sommebil

264 GLE 1977 prosjekt 1970 Amazon prosjekt

264 TE LIMO 1982 under oppussing(langvarig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår