Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ENIG!!!!! Hjelper ikke hvor fin hun er eller hva hun kan tilby meg men bilen min kødder man ikke med uansett! ! :boxers Totalt enig!! Bilen er hellig når det kommer til slike ting, både kvinne som mann... Får helt angst når folk prøver å stø seg mot bilen min, da dem har både knapper bak på buksa og belte med fine duppeditter som kan lage stygge ting i en nokså grei og pen lakk... Nei, vil dem sitte, så har nille og europris billige campingstoler, that`s it, billigere det enn en ripe i lakken for min del! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Totalt enig!! Bilen er hellig når det kommer til slike ting, både kvinne som mann... Får helt angst når folk prøver å stø seg mot bilen min, da dem har både knapper bak på buksa og belte med fine duppeditter som kan lage stygge ting i en nokså grei og pen lakk... Nei, vil dem sitte, så har nille og europris billige campingstoler, that`s it, billigere det enn en ripe i lakken for min del! Har gjort meg bra uvenn med folk som ikke bryr seg. Hadde en Mercedes 500 og Camaro SS som folk var rimelig tette i hodet og lente seg inntil. Da vart det bråk hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bilde er tidligere lagt ut at bruningen her, men likte det så godt så vil publisere det litt mer:D(desverre ikke volvo men) Porsche 928 det der:) digg bil med V8 og gode saker, men håndbrekket er ikke i midten, men på venstre side av førersete. Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bilen: Dama: Nå snakker vi ja.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Gidd og post bilder av Bmw`s og anna crap. lag dere egen tråd! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 HAHA, satt å kikka litt her, jaggu faan meg ute til venstre på bildet der jo :P Og samtidig kan jeg vekke liv i denne tråden igjen ;) Fant 2 bilder på en side..[ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Zebra du liksom. er en grunn til at jeg bruker de solbrillene :P HAHA Hehe, se den lure "Zebraen" i bakgrunnen som later som han glor på volvopanseret :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 gammel-tråd som trengs å vekkes til live :) noen som har bidrag? Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 (endret) http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=110940 http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=79582 Fra turbobricks.com Endret April 10, 2010 av Larset Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Ettersom jeg ikke har dame.. Så får jeg heller ta det jeg har liggende.. Er kanskje ikke en volvo.. Men Scania går vel for det samma.! (og en kompis) Ufalig nok.! Og der kom volvo'en.! EHM.? OGSÅ AVSLUTTER VI DET HELE MED: Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 eh..... NEI VEl... ikke mye som passet inn i denne tråden nei:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 eh..... NEI VEl... ikke mye som passet inn i denne tråden nei:P Hehe.. Har det noe å si.? Vi som ikke har dame må vike for dere som har.? :P Må få ha det litt artig vi å.! :p Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg