oyvind ludvig otterlei Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Turbo grenrør i rustfritt material. Hei. Der er 3 kvaliteter å velge i som er grei å få tak i. 304 og 316 og 321,,, rustfritt syrefast. Hva er erfaringene med de forskjellige kvalitetene? Er her noen som kan fortelle om fordeler og ulemper med de forskjellige kvalitetene. Mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Ifølge "Bibelen" (Corky Bell`s Maximum Boost) Skal 304 være det beste valg med tanke på sprekk bestandighet og bearbeiding/sveisings vennlighet. Det er også nevnt at bolte hull i flenser av dette materialet bør være en god del større enn selve bolten for å ungå knekte bolter pga av varmeutvidelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg har ikke satt meg inn i forskjellen på disse. Men det er vel 321 som blir mest brukt til dette formålet. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 321 tåler mest juling under høy temperatur (f. eks. kjøre i et hull i veien med et rødglødende grenrør og en tung turbo hengene ned fra det). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 tror ikke forskjellen er stor. vanlige folk merker ikke forskjell på di forsjellige kvalitetene der. ertfall ikke under sveising og bearbeiding. er under svært varme spesielle omstendigheter kansje men tror det billigste er gott nokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.