Gå til innhold

Dro bil med......Understellet

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft.

 

Har et ord å tilføye; AUUUUUU! :P

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft.

Han kommer sikkert til å holde på til det en dag revner, og han står der uten baller. :eek:

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft.

120 kg ja.. Det er vel til dags dato rekorden

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol

Som mange her har nevnt over, hvorfor gidde. Altså, det er jo grei sterilisering (danskene liker jo å bolle, sikkert uten å få barn på kjøpet, men hvem gjør ikke det :rolleyes:), med berømmelse på kjøpet..

 

Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft.

 

I balleløft faktisk! :lol

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før noen kommer med en ":pics" så kan jeg jo slenge inn noen screenshots fra den aktuelle episoden. Programmet heter "Mind, Body and Kick Ass Moves". Tror dette her faller inn under kick ass moves-kategorien.

 

10x15kg.

mbkam1.jpg

mbkam2.jpg

 

Her drar han programmlederen rundt.

mbkam3.jpg

 

Og her en lastebil med fullt av folk på planet. Får grei fart på den og. :eek:

mbkam4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før noen kommer med en ":pics" så kan jeg jo slenge inn noen screenshots fra den aktuelle episoden. Programmet heter "Mind, Body and Kick Ass Moves". Tror dette her faller inn under kick ass moves-kategorien.

 

10x15kg.

mbkam1.jpg

mbkam2.jpg

 

Her drar han programmlederen rundt.

mbkam3.jpg

 

Og her en lastebil med fullt av folk på planet. Får grei fart på den og. :eek:

mbkam4.jpg

 

 

nope kommer under body:)

 

Programmet "mind, body kick ass moves" går på Discovery Channel enda tror jeg.

 

men det kan hende at det gåt på flere kanaler og:D

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår