Hysteria Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft. Har et ord å tilføye; AUUUUUU! :P Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft. Han kommer sikkert til å holde på til det en dag revner, og han står der uten baller. :eek: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft. 120 kg ja.. Det er vel til dags dato rekorden Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det må da være bedre å melde seg på Big Brother for sånne PR-kåte folk? Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 "klokkeværk" :lol Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 wtf? :hvaskjera Hvordan er dette mulig ??????? Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 :lol Som mange her har nevnt over, hvorfor gidde. Altså, det er jo grei sterilisering (danskene liker jo å bolle, sikkert uten å få barn på kjøpet, men hvem gjør ikke det :rolleyes:), med berømmelse på kjøpet.. Jeg så et progam på Discovery Channel en gang om en smågæren kar fra Kina eller noe, han dro en svær lastebil full av elevene hans 30 meter med utstyret. Han hadde en slags skole hvor de festet masse vekter til utstyret og løftet det, han gæringen tar 120kg (tror jeg det var) i balleløft. I balleløft faktisk! :lol Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Før noen kommer med en ":pics" så kan jeg jo slenge inn noen screenshots fra den aktuelle episoden. Programmet heter "Mind, Body and Kick Ass Moves". Tror dette her faller inn under kick ass moves-kategorien. 10x15kg. Her drar han programmlederen rundt. Og her en lastebil med fullt av folk på planet. Får grei fart på den og. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 sinnsykt. rett og slett Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 de gutta her kommer til og få noen solide landingshjul md tia :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Før noen kommer med en ":pics" så kan jeg jo slenge inn noen screenshots fra den aktuelle episoden. Programmet heter "Mind, Body and Kick Ass Moves". Tror dette her faller inn under kick ass moves-kategorien. 10x15kg. Her drar han programmlederen rundt. Og her en lastebil med fullt av folk på planet. Får grei fart på den og. :eek: nope kommer under body:) Programmet "mind, body kick ass moves" går på Discovery Channel enda tror jeg. men det kan hende at det gåt på flere kanaler og:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Og her en lastebil med fullt av folk på planet. Får grei fart på den og. :eek: Litt pinlig hvis lastebilen ruller over han og drar han etter ballene! imstupid Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 K.O :iconsm Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 huhu:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 :eek: damndamn stakkars mann.... han fortjener ikke å ha kuk! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg