cleanvw Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 har en bil som er nybygd å kun kjørt en trening med! går meget godt! følger med ekstra motor(b21) å det sitter b230f motor i den nå!;) pris er 5 tusen.. ring meg på 93014391 Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hva er gjort med motoren siden du nevner i et annet forum at den er proffbygd? hva gjenstår for å få den godkjent med lisens? gir/utveksling? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 års avgift betalt? uten sete/seler.... er d 4 dørs ell 2 dørs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bilder? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bilder? han sender deg bilder på mms hvis du gir han mob nr Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 d var dumt i mitt tilfelle for telefonen min blir snart veteran trur jg....hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 års avgift betalt? uten sete/seler.... er d 4 dørs ell 2 dørs? årsavgift betalt det aner jeg ikke.. kjøpte den nesten som ferdig jeg så..:) er 2 dørs.. stiv som hjuling.. går jævlig braa! bilder kommer bare jeg finner kamera:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hva er gjort med motoren siden du nevner i et annet forum at den er proffbygd? hva gjenstår for å få den godkjent med lisens? gir/utveksling? er en eng som har bygd motor! han har bestandig fått noe til å gå MEGET bra! nei for å få den godkjent er vel bare sette inn sele å stol så er den godkjent! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Skal ikke betales årsavgift på bilcrossbil, er ikke skilter på den. Men lisens for året må løses for å kjøre løp med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 du har prosjekt tråd og alt mulig om denne bilen din, men har ikke sedd snurten av noen bilder ! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bilder??????? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 For å være litt kritisk, så ville jeg ikke tro man fikk så forferdelig grom bilcross bil for 5000kr.. Skal du begynne å kjøre bilcross, kjøp bil på løp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Skal du begynne å kjøre bilcross, kjøp bil på løp! er ikke altid like lurt d da men...da får man lixom ikke sjekket ut bilen mer en at man ser på den på banen da....kjøper man privat så får man gå i gjennom bilen å skjekke alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jo, det er det absollutt! Kjøper man bil privat, så sier kjøperen at det er det og det og det og det av gromme deler på bilen, og at den går no sjuukt! Kan godt hende det, men i 99,9% av tilfellene er dette bare skryt, og prat for å selge bilen. Kjøper man derimot bil på løp, ser man hvor bra bilen går, og hvor bra den går i forhold til mange andre biler. Når jeg skal kjøpe bil på løp, så blir bilen ganske så sjekket før jeg legger inn evt. bud på bilen. Når bilen går på løp, skal også alt være i orden, siden bilen er årsgodkjent og går i løp! SÅ KJØP bilen på løp, det er mitt råd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ja men man kjøper jo seff ikka av noen skikkelige luringer da....men ja jg er litt enig i at bil på løp er smart, men hvis du får tak i en brukbar en til mye mindre så er d bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg