GMV Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Skal du ikke ha je stempel likevel Nei, av den gode grunn at de greide å rote bort det stempelet jeg sendte over til dem som mal. Dermed har jeg 3stk 16V turbostempler som er ubrukelige.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hva er forskjellen på B230fk/ft/et motorene? Av ALLE lure steder du kunne finne på å spørre om dette! SØKE SØKE SØKE skal du gjøre! Det finnes fullt i tråder om akkurat dette, og hva i all verden har forskjellene med ET/FK/FT å gjøre med "Bilder av grombilen" som denne tråden heter? Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Fikk en lite pakke med deler nåe jeg var på jobb sist. Gleder meg til å se hvordan dette virker sammen med R-bremsene. Men kan vel bare glemme og vise bilen med den wiren for justering montert, det er strengt forbudt på en vanlig gatebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hvordan ser de på det med andre sylindre og uten bremsekraftforsterker da? Må vel ha flaks som vanlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hvordan ser de på det med andre sylindre og uten bremsekraftforsterker da? Må vel ha flaks som vanlig... Skal ikke være noe problem det siden kraften på pedalen ikke må være høyere, derav bare 0,625" sylindere. Dessuten er jo dette en bedre løsning på tokrets system enn orginalt. Helt adskilt krets fram og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 bli bra dette Geir Magne, hørt Stræte skull begynn med bilen din å no. Må ta mæ en tur en dag å sjå om bilen, leng sia sist no Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Det der er opplegget hvor du stiller hvor mye kraft du har forran vs bak, ved å regulere wiren!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Det der er opplegget hvor du stiller hvor mye kraft du har forran vs bak, ved å regulere wiren!? Jepp, man skrur leddlageret frem og tilbake i ei rør som er sveist fast i pedalen. På det viset forflyttes vektarmen mellom de to sylindrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 bli bra dette Geir Magne, hørt Stræte skull begynn med bilen din å no. Må ta mæ en tur en dag å sjå om bilen, leng sia sist no E no ikke så my å sjå på einda da. Ja æ snakka me Inge Morten om det i går, ska få dein oppover no om ikke så mang daga. Håpe det bli bra no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Du har fått deg en burnejustering der ja! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 ja for det trengs ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 E no ikke så my å sjå på einda da. Ja æ snakka me Inge Morten om det i går, ska få dein oppover no om ikke så mang daga. Håpe det bli bra no. e vel noget nedplukka ja. Ja håpe det bli bra no, på tide det å, så får du begynn å montere sammen.. Får ta en tur oppover te Inge Morten å sjå om bilen Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Nå er bilen flyttet til garasjen til kompisen. Buret har begynt å ta form, hovedbøyle, bakoverstrevere, rør til belter, og diagonalstag har så smått kommet på plass. Nederste del av baksjermene er også påbegynt å skiftes. Har også fått i hus 2stk Bosch 044 pumper, og de siste delene ifra Summit. Venter på bremse klosser og monteringssett ifra USA, det ble mye billigere enn å handle i Norge ihvertfall. Jeg sjekket pris hos den lokale Volvo forhandleren, og de skulle ha 1860,- for kun framklosser. Ifra USA betaler jeg 1340,- for orginale Volvo klosser fram, bak, og monteringssett med frakt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 fy fan for no priser på klossene til R bremsene :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 fy fan for no priser på klossene til R bremsene :s Jeg visste de var dyre, men ikke så jævli dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.