saab9000 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 kom over en bmw 325 med vinge, jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha sånn braathens vinge? er det for å holde rompa på plass eller, trukke du trenger det før du kommer opp i 300km/t! det er iallefall min mening! nå er det sikkert mange bmw eiere som blir sure,men men: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=990698&username= Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 eit skikkelig røverkjøp :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 det ser helt forjevli ut med alu vinge på bmw, uansett! pronto.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 "Full M3 styling"? Er den vinga veldig M3 kitt da? :rolleyes: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg syns ikke det ser så ille ut.. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg synes virkelig det ser helt jævlig ut. Bilen ser ut som en handlevogn. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Sikkert eg so har ekkel smak, men eg synest denn 325'en og denn sølfarga bmw'en (kan ikkje moddel navne =D) ser tøff ut eg, så lenge alu vinga har rett farge til bilen. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 aluvinge på BMW ser helt jævli ut, uansett! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Wow. Eierne må være hjernedøde. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 fadern å meg var ute å kjørte i 9000 turbo, vi kom bak en rød bmw med sas vinge,måtte vært en 320, når lysa skifta til grønt, kjørte han forsiktig ut,å plutselig ga han fullt, vi ga åsså fullt, vi måtte slippe opp litt så vi ikke kjørte i ræva på han,hehe! den saaben var ganske anonym, hadde tatt turbo merke foran og bak selfølgelig,hehe!:) de går ikke så vært med automat å 175hk(høytrykksturbo) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja har sett mye fælt, spesielt på Filipinene. Btw. Trodde Saab hadde lavtrykk og ikke høytrykk. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 *skammer meg* :( Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hehe, alle har forskjellig smak, og det skal respekteres!:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det passer ikke på en E36, ikke design messig eller noe. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariu$ Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 vinge i det hele tatt passer ikke så serlig in på tyske biler da ,med visse untak av porsche og eldre m3 banebil osv på den bmw`n der var det direkte grusomt Siter Den som arbeider masse gjør masse feil , den som arbeider lite gjør lite feil , den som bare sløver gjør ingen feil , den som ikke gjør feil blir forfremmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg